sobota, 6 kwietnia 2013

Decha decoupage





Siostra poprosiła abym dla niej zrobiła deskę decoupage, do której doczepione zostaną haczyki. Deska będzie wisieć na ścianie i służyć jako miejsce do przechowywania naszyjników i bransoletek. Postanowiłam pomóc jej,  nie ingerowałam zbytnio jak to ma wyglądać to był jej pomysł,a ja tylko trochę pomogłam. Deska wyszła pięknie, siostra teraz musi tylko domontować haczyki. 

Przy okazji właśnie jak robiłyśmy razem deskę, pomalowałam tą buteleczkę z poprzedniego postu i później ją otrzymałam wykończoną. Mamy też plany iść razem na warsztaty z decoupage i poznać bardziej tą technikę. Ja uwielbiam przedmioty wykonane w tej technice, brak mi jeszcze umiejętności no i odwagi. Zawsze się obawiam,że coś nie wyjdzie, mam tak tylko w decoupage, gdyż wydaje mi się to trudne. Być może warsztaty pomogą mi w przełamaniu tych obaw. Za to czuje, że siostra będzie tworzyć piękne rzeczy, sami widzicie, ma dziewczyna do tego dryg.

Trochę zazdroszczę jej tej deski, ale u mnie to już ściany brakuje, bo wszędzie są zdjęcia lub wyhaftowane obrazki :) Myślę nad herbaciarką, bo uwielbiam wszelakie pudełeczka. Tyle na dziś, praca co prawda nie moja, ale musiałam ją Wam pokazać bo uważam że pomysł jest świetny i może ktoś Was skorzysta i zrobi podobny organizer na biżuterię dla siebie.

Pozdrawiam kochani i życzę miłego weekendu.

2 komentarze:

  1. Asieńko... a czemu takim małym druczkiem piszesz... oj oczy bolą ... hihi
    decha... w dechę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Joasia za podpowiedź, już zwiększyłam czcionkę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń