poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Śnieżny naszyjnik z koronką

Haftowanie idzie żółwim tempem, więc miedzy czasie powstaje biżuteria, tym razem naszyjnik z pozłacanego łańcuszka. Przez oczka przeplotłam koronkę szerokości 1cm, zawieszka została zrobiona z perełek szklanych w oprawie przekładek z cyrkoniami. Pomysł z koronką już wykorzystałam w poprzednich pracach, zawieszka powstała za to spontanicznie i jest przymocowana na stałe. Zarówno zakończenia koronki oraz sama zawieszka jest przymocowana drutem pozłacanym. Mam słabość do perełek, koronki też coraz częściej na blogu widać. Czasami po prostu mam chęć coś stworzyć i siadam i kombinuje co by tu stworzyć i tak też powstał "Śnieżny naszyjnik" :)

Śnieżny naszyjnik z koronką

5 komentarzy:

  1. Komplecik jest obłędny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik jest prześliczny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Przypomina mi bogate barokowe suknie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuje za miłe komentarze, myślę już o dorobieniu bransoletki albo kolczyków. Miło że się wam podoba, a pomysł z koronką podpowiedziłam mi siostra :)

    OdpowiedzUsuń