sobota, 15 grudnia 2018

wygrane candy i wieniec świąteczny


Dziś chciałam Wam pokazać jakie wspaniałe rzeczy wygrałam jako nagrodę w Candy u Ani, którą znacie z bloga Płonące motyle. Na zdjęciu widać piękny koszyczek na gazety, kartki album Ani oraz mnóstwo ciekawych przydasi. Osobne zdjęcie zrobiłam kompletu biżuterii koralikowej. Dostałam prześliczny naszyjnik i kolczyki w moich kolorach :) Oj chyba byłam grzeczna w tym roku, hi hi. Niebawem również i ja ogłoszę dla Was candy, ale to już będzie po świętach :D


Mając dużo materiałów od Ani i zapas orzechów, postanowiłam zrobić świąteczną dekorację. Zrobiłam wieniec, dodałam do niego mojego haftowanego pierniczka. Orzechy posklejałam klejem na gorącą i pomalowałam farbą srebrną w spreju. Wieniec już zaliczył kilka upadków, więc jak spadł mi drugi raz to już nie żałowałam kleju i mam nadzieje, że teraz będzie dobrze się trzymał :) Mój wieniec świąteczny zgłaszam na wyzwanie SZUFLADY oraz KLUBU TWÓRCZYCH MAM . Mam nadzieję, że praca się spodoba.

Przy okazji pokazuję Wam moje nowe tło do zdjęć. Deskę zrobił mój luby. Mimo iż było kiepskie światło to zdjęcia wyszyły całkiem przyzwoicie. Powoli chciałabym odejść od ciemnego tła. Jak Wam się podoba ta zmiana, jest lepiej?





Powstała też bransoletka za kamieni noc kairu, marmuru, lawy, jaspisu oraz kryształów i lampworków szklanych. 
Wersja biało - czarna z zawieszką i kryształkami :)



Jeszcze ten weekend i potem już wolne. Mogę działać więcej twórczo i przygotowywać się do świąt. Dokończę moje bombki z haftem oraz już zacznę dekorować mieszkanie i ubierać choinkę :D 

Pozdrawiam i do następnego spotkania :)

15 komentarzy:

  1. Serdecznie Gratuluję takiej wygranej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje Olu, Ania się postarała super fart pod koniec roku. Teraz ja szykuje Candy, dawno nie organizowałam :) będzie w styczniu - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udany wieniec :) cudowny jest ten ptaszek, a ciastuś dodaje bardzo dużo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za tak miłe słowa :) to co miałam wszystko razem pasowało :) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :-) Super z tym jasnym tłem, lepiej eksponuje fotografowany obiekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu dziękuje - Ania naprawdę przysłała mnóstwo skarbów :) zdjęcia jednak nie już będę robić pod wieczór tak jak tu w poście, może to jeszcze polepszy jakość, będą wyraźniejsze -pozdrawiam cieplutko:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyzwanie Mamma Mai :) pozdrowienia dla dziewczyn z KTM.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super dekoracja, dziękuję za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja dziękuje za inspiracje do tworzenia :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy wieniec, dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja dziękuje za dodatkową motywację do stworzenia tej pracy - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne prezenty :)
    A wianek bardzo ładny, moje serce skradł piernikowy ludek na nim :)
    Dzięki za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odwiedziny, fajne wyzwanie, pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń