wtorek, 18 grudnia 2018

moje haftowane bombki


 Dziś dokończyłam moje bombki z haftem. Czekała też trochę na zamówione do nich stojaczki. Jeśli chodzi o wykonanie, to sam materiał z haftem nie przyklejałam, lecz naciągnęłam materiał i wcisnęłam go między nacięte krawędzie styropianowej bombki. Potem wstążeczki kleiłam warstwowo klejem Magic, a dołu i u góry mocowałam wstążki dodatkowo małymi igiełkami. Na koniec dodałam dla ozdoby kokardki. W tej mniejszej bombce dała małą kokardkę, nie chciałam aby to przytłoczyło górę. W większej  bombce miałam wrażenie, że tej czerwieni jest za dużo, dlatego dodałam dla przełamania zielony kolor kokardy :) To są moje pierwsze takie bombki, ale jestem z końcowego rezultatu nawet zadowolona :D Choć do kolejnych takich prac, będę na pewno szukać większych wzorów lub będę wybierać po prostu rzadsze kanwy, aby haft był w efekcie większy. Z tych dwóch bombek, ta większa osobiście mi się bardziej podoba. Może to ze  względu na uroczy haft? :) Sam nie wiem do końca dlaczego ;)



Bombkę z zimowym ptaszkiem zgłaszam na wyzwanie Sklep Zielony Koty.pl.
 Temat wyzwanie - śniegiem zasypane :)




Bombkę z reniferem zgłaszam na wyzwanie ART-PIASKOWNICY o Laponii. 


Na koniec jeszcze na zdjęcie załapał się też nasz słodziak Rafi. Ostatnio każdy nadaje mu mnóstwo nowych imion. Ja ostatnio go nazwam Kocisław. Tak więc na zdjęciu nasz Rafi Kocisław z bombką :D

Tyle u mnie się dzieje z twórczych świątecznych poczynań.
Na tym koniec na razie haftami, jest co robić w domu przed świętami.
Pozdrawiam Was i do następnego spotkania :) 

9 komentarzy:

  1. Piękne bombki. Faktycznie ta z reniferem bardziej przyciąga wzrok. Może to przez jego zawadiacki wygląd ?😉 Wesołych świąt Joasiu 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne bombki! Ręcznie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu dziękuje :) tobie też życzę Wesołych Świąt i dziękuje za twoje całoroczne komentarze i uwagi odnośnie moich prac :)

    Cytrulinko dzękuje za odwiedziny, takie ręcznie robione bombki są najlepsze. Co roku robię jakieś ozdoby i obdarowuje nimi bliskich :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna jest ta bombka z reniferem, na wyzwaniu o Laponii, zmień swój link, bo odsyła do postu z medalionem z różą i irysem a nie tutaj, szkoda by organizatorki przeoczyły tak śliczną bombkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje :) już poprawiłam link - pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Замечательные елочные шары! Вышивка - супер! Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna bombka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuje, cieszę się że mogłam wziąć udział w wyzwaniu :) pozdrawiam cały zespół ART-PIASKOWNICY.

    OdpowiedzUsuń