piątek, 28 grudnia 2018

biżuteria z pereł i kamieni






Inspiracją do stworzenia tej bransoletki było wyzwanie z perłą. Były już zimowe hafty, teraz czas na zimową biżuterię. Bransoletka ze śnieżynką jest zrobiona na lince stalowej, ze szklanych koralików oraz perełek. Dużą perłę oplotłam srebrnym drucikiem miedzianym. Bransoletkę zgłaszam na wyzwanie SZUFLADY.


W białym i srebrnym kolorze wykonałam również broszkę na dużej agrafce. Długo nie miałam pomysłu, gdzie wykorzystać tą ważkę, którą dawno temu zrobiłam z ekoskóry i koralików szklanych. W końcu znalazła swoje miejsce jako zawieszka do broszki. Myślę, że taka broszka, to świetny dodatek to białego lub beżowego szala. :)




Znalazła też w końcu pomysł na wykorzystanie agatów, które jakiś czas temu kupiłam. Powstały z nich małe kolczyki, oraz bransoletka z misiem. Znacie mój styl, lubię czasem poszaleć z formą i kolorami. Tak biżuteria jak widzicie, to jak na mnie minimalistyczna wersja. Mało dodatków i prosta forma. :) Bo czasem mniej, daje lepszy efekt.




U mnie już po świętach. Przełom sylwestrowo- noworoczny spędzę w pracy. Jednak w te święta były rodzinnie i wesoło, co bardzo mnie cieszy. Teraz trochę odpoczywam dla odmiany w pracy. Zbieram się teraz na podsumowanie tego twórczego roku, będzie więc to już w kolejnym poście :) Jedynym postanowieniem na nowy rok jest na pewno dokończyć mój duży haft. 
.
Na dziś kończę, do następnego razu :) 
Miłego, twórczego tygodnia Wam życzę.

12 komentarzy:

  1. Wciąz piękną biżuterię widzę u Ciebie. Joasiu na nowy Rok 2019 życze dużo zdrowia , radości i pomyślności , zdarzeń tylko szczęśliwych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje - Spalona Artystko i Elizo :) przesyłam Wam też życzenia noworoczne i pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy Ci powychodziły. Ta opleciona perła jest super. W nowym roku życzę Ci odkrywania nowego i czekam na podsumowanie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu, taki mam zamiar próbować nowych technik :) Tobie też życzę inspiracji do dalszych pięknych prac na szydełku i na drutach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycające bransoletki! Pierwsze skojarzenia mam ze stylem retro, ale jest w nich też powiew świeżości. Naprawdę podziwiam kompozycję i wkład pracy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuje za opinie, staram się dbać o kompozycję, aby to były prace ciekawe. Pozdrawiam i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna jest! Serdecznie witam w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje :) przesyłam pozdrowienia dla całego zespołu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prace;) Broszka wygląda super.
    Powodzenia w wyzwaniu!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuje :) przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń