środa, 29 sierpnia 2018

podaj dalej :)




Zupełnie zapomniałam, że jakiś czas temu zapisałam się do zabawy podaj dalej. Wczoraj przyszła paczuszka od Lexie's Ar. Koniecznie zajżyjci na jej blog o TU. Dostałam piękne rękodzieło jak widać na zdjęciach. Bardzo dziękuje Oli za te piękną biżuterię i magnesik. Teraz ogłaszam podaj dalej u siebie na blogu. Czekam na dwie chętne osoby, które po otrzymaniu prezentów ode mnie, ogłoszą taką zabawę na swoim blogu :) Po zgłoszeniu udziału w komentarzu, proszę o napisanie adresu wysyłki na mail-a joasia04@o2.pl. Upominki postaram się wysłać w ciągu trzech miesięcy.

Znajdą się chętni? Pozdrawiam i życzę miłego dnia - Asia


6 komentarzy:

  1. To ja zapisuję się jako pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłoszenie przyjęte, czekam jeszcze na drugą osobę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany! Właśnie swoim postem przypomniałaś mi, że mam wysłać dwie paczuszki w tej zabawie. Ech, ta skleroza mnie kiedyś zgubi :/ Piękne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty świetne, teraz ja muszę się zrewanżować i wysłać też coś ładnego :) pozdrawiam Agnieszko.

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja sie zapisze jako druga osoba ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Super mamy już dwie osoby - Jusiti i Etoile :D

    OdpowiedzUsuń