środa, 22 sierpnia 2018

post urlopowy :D



W czasie urlopu mieliśmy krótki wyjazd nad morze. Fajnie było poczuć ten wakacyjny klimat. Pogoda dopisała i wróciliśmy wypoczęci i opaleni. W między czasie nie obyło się bez haftowania, nawet trakcie podróży. Po więcej zdjęć zapraszam na mój instagram -> joasiart :). W końcu, idąc z duchem czasu, postanowiłam na Instagramie wrzucać zdjęcia jak powstają hafty i biżuteria. Na blogu mam zdjęcia już gotowych prac.



Ostatnio wyhaftowałam małe wzory z chabrem oraz makiem. Haft z chabrem wykorzystałam do zrobienia breloczka, całość w wersji kobaltowo - zielonej. Z haftu z makiem powstała mała, urocza broszka.




Na zamówienie koleżanek oraz na wymiankę z blogową koleżanką Asią powstały breloczki z koralikowymi rozgwiazdami. Jak tylko zaczęłam urlop, rozpoczęłam koralikowanie. Są to dość pracochłonne prace. Małą rozgwiazdę robię w godziną. Powstaje ona z dwóch gwiazdek, które się zszywa i w środku dodaje mały koralik. Link do tutorialu jest na blogu we wzorach i kursikach z których korzystam. Robię rozgwiazdy w dwóch rozmiarach. Tak więc trochę już mogę wam pokazać nowych breloczków. Pozostałe rozgwiazdy polecą na wymiankę. Kolejne wersję kolorystyczne breloczków powoli będę nadal powstawać. Wciągające są te rozgwiazdy ;) Moje breloczki z rozgwiazdami zgłaszam na wyzwanie ART-PIASKOWNICY "co robimy gdy leniuchujemy". Jak widzicie, w czasie urlopu mam co tworzyć :D

breloczek w pastelowych kolorach

breloczek z różą

breloczek - pokój i nadzieja

breloczek z żółwiem i rozgwiazdami 


Na dziś kończę wpis i lecę robić ogóreczki w zalewie musztardowej ;) mniam.
Trochę przetworów wypada zrobić. Pozdrawiam i życzę wam miłego i słonecznego dnia :)

14 komentarzy:

  1. Śliczne hafciki i cudne breloczki :) Odnalazłam Cię na instagramie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje Anua :) ja też odnalazłam na Instagramie twoje piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Breloczki są świetne, ale najbardziej urzekły mnie te haftowane kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje :) ja też uwielbiam takie małe hafciki w formie broszki najlepiej. Przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuje :D pozdrawiam Justi

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne wakacyjne breloczki - można mieć przy sobie lato przez cały rok :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie małe drobiazgi, przypominają o wakacjach :) dziękuje za komentarz i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, te rozgwiazdy koralikowe są niesamowite! Bardzo mi się spodobały, w szczególności ta czerwona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne wakacyjne breloczki :) Dziękuję za udział w zabawie Art - Piaskownicy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe breloczki! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe breloki - rozgwiazdy z koralików urzekające :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Angi, Aneto, inko-art bardzo dziękuje, wyzwanie bardzo fajne - pozdrawiam.
    Śwuat Nicią Malowany - czerwony breloczek ma wielkie powodzenie, więc na pewno powstaną kolejne egzemplarze :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak trzymać:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń