czwartek, 6 listopada 2014

Odsłona 2 haftu pingwina oraz kostium rycerza



Przedstawiam 2 odsłonę haftu z pingwinem. Pingwin jest wyhaftowany cały oprócz konturów. Kontury postanowiłam zrobić już po upraniu kanwy. Balon jeden jest, a w realizacji są dwa kolejne w kolorze żółtym. Wzór zajmować będzie wymiar 17 cm x 21 około, ale jest nadzieja że po praniu ciut się zmniejszy i wyrobię się w rozmiarze 20 cm x 20 cm ( taki jest wymagany). Teraz niestety dużo pracy i chęci trochę zmalały do haftowania. No cóż pomalutku ale do przodu idzie haftowanie.

Ostatni zmobilizowana potrzebą stworzenia kostiumu na bal przebierańców dla mojego syna, uszyłam pelerynę oraz wykończyłam tarczę do stroju rycerza. Kostium miał przedstawić Świętego. Tak więc powstał kostium Świętego Jerzego. Peleryna powstała z poszewki na poduszkę :) Tarcza została obklejona zwykła kartką z napisem i obrazkiem. Napis i obrazem wydrukowałam na drukarce i przykleiłam klejem Vikol. 

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, pa pa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz