piątek, 11 stycznia 2013

Niezwykłe zwyklaczki

Po dłuższej przerwie zrobiłam dwie pary kolczyków. Niby proste do zrobienia, jednak staram się żeby to były kolczyki dopracowane i  nie składały się z przypadkowo nałożonych koralików. Lubie kombinować, czasem zanim powstaną najprostsze kolczyki rozważam różne opcje. W pierwszych "Jedelitykach" znów jak widać łańcuszki ( ostatnio tak mi łańcuszki do wszystkiego pasują). Drugie "Kolczyki z perłą w tle" połączyłam w nich nietypowe jak na mnie kolorki czyli żółty, śliwkowy i brązowy, myślę że całkiem ciekawie wyglądają. Można więc powiedzieć, że inspiracą do zrobienia tych kolczyków było stworzenie niezwykłych zwyklaczków ;) Nadal czekam na wasze zgłoszenia na konkurs, tak myślę, że jeśli nie zgłosi się choć 10 osób to przedłużę konkurs, więc zapraszam, jak widać szanse na nagrode są duże.
Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)

Jedelitki
Kolczyki z perłą w tle.

3 komentarze:

  1. Te drugie zdecydowanie bardziej w mojej tonacji kolorystycznej!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. hej może się skusisz na wymiankę, którą organizuję?

    OdpowiedzUsuń