sobota, 19 stycznia 2013

Kolczyki z serduszkiem

Powoli zbliżają się Walentynki, a z racji że ja bardzo lubię je obchodzić, zrobiłam więc już kolczyki z serduszkiem. Zrobione zostały z jedelitu, różowych perełek, elementów w kolorze srebrnym, łańcuszki i sztyfty są natomiast ze srebra. Oczywiście nie mogło się obyć bez łańcuszków na których wiszą Koraliki Fire Polish w kolorze bordowym. W planach jeszcze jest serduszkowa girlanda, z serduszkami z filcu.:)

A do Was drogie mamy pytanie. Czy Wy też robicie dla swoich pociech kostiumy na występy w szkole? Tak się złożyło że mój synek dostał rolę w przedstawieniu jako, uwaga ślimaczek. No i ja teraz z moim lubym się głowimy jak tu mu zrobić tą muszlę. Mam już wymyślony plan, czy to wyjdzie zobaczymy. Całe szczęście tylko, że przedstawienie przełożono po ferjach, bo moje kochane dziecko chce mieć brokatową muszlę, he he więc trzeba się postarać i zrobić z niego pięknego ślimaczka.:)

Jakoś już tak mam, że w zimowe wieczory świetnie mi się haftuje, więc zaczęłam już wzór, który dostałam od Pelasi z blogu Czrodziejska igła z nitką. Jest to wzór z motywami cytrusów. Pelasia wyszyła go już w całości, kto ciekawy niech koniecznie zajży na jej bloga. Żeby było mi raźnie haftować, będę Wam pokazywać kolejne etapy haftowania, wzór mam dużo elementów więc będzie z kilkanaście etapów tworzenia. Mam nadzieje, że do wiosny skończę, no ale jak wyjdzie zobaczymy. 

Jutro już kończy się konkurs u mnie, wyniki poznacie w poniedziałek.
Pozdrawiam Was i życzę miłego weekendu.


1 komentarz: