sobota, 31 sierpnia 2024

Podsumowanie sierpnia, dalej pracę szydełkowe.


Czas na kolejne podsumowanie małych sukcesów twórczych. Z pewnością uszycie tej kosmetyczki było dla mnie małym sukcesem. Ciężko jest wszyć poszewkę, gdy kwadraty są wykonane z grubej włóczki. Nie było łatwo, ale finalnie wyszło dobrze. Widać małe niedociągnięcia, lecz na razie szycie na maszynie nie jest jeszcze moją mocną stroną. Kosmetyczka świetnie się sprawdza, więc jestem zadowolona, bo w komplecie z torebką świetnie to wygląda. Moją kosmetyczkę zgłaszam do wyzwania u Reni. 



Tak bardzo się torebka z kwadratów spodobała mojej siostrze, że teraz tworzę dla niej torebkę z innym wzorem. Wybrałam włóczkę dość cienką na szydełko 3 mm, jednak okazało się, że kwadraty wyszły o boku 11 cm, dość małe. W tym wypadku zrobiłam kwadrat z dwóch pasemek włóczki szydełkiem 4 mm i wyszedł bok długości 14 cm. Teraz potrzebuje trochę więcej włóczek, więc w tej wersji do planowanej torebki potrzebuje 16 kwadratów. Zrobię torby trochę potrwa, gdyż tworzę też inne małe projekty, ale może w kolejnym miesiącu powstanie torebka w urocze stokrotki.



Zainspirowana jednym z filmików na YT, gdzie tworzy się lawendową zakładkę na szydełku, wykonałam moją wersję tej zakładki na gumce. Gałązkę lawendy przyszłam do gumki. Do tego dodałam drucik w środku kwiatów, aby on nie opadały, tylko były sztywne. Można ten drucik prostować lub zaginać w bok. Gumka jest bardzo elastyczna, więc zakładka może być użyta do każdej książki. Teraz przetestuje są w użyciu.





W ramach całorocznego wyzwania Choina2024 wykonałam kolejną ozdobę na choinkę. Powstała duża bombka na choinkę. Tym razem dodałam też ozdobny papier, napisy i filc. Z materiału z haftem renifera wykonałam małą poduszkę. Po więcej zdjęć zapraszam na mój Instagram. Możecie mnie znaleźć pod nazwą joasiart :) 




Trochę się działo w ostatnim miesiącu, jednak czas mam tylko na małe projekty, a takie długoterminowe czyli torebka i duży haft tworzę dość długo. Może w kolejnym miesiącu pójdzie trochę lepiej ;) Coś jednak powstaje wiec nie jest tak źle. Przyznam się Wam, że trochę teraz bardziej zajmuje mnie Instagram i właśnie tam szukam nowych pomysłów. Tak właśnie było z lawendową zakładką na gumce. Jak jest dobry plan to robię taki projekt od razu. Tak już mam.

Na zakończenie zapraszam w imieniu Klubu Twórczych Mam do zgłaszania się do naszego zespołu. Szukamy kreatywnych Mam. Z doświadczenia powiem, że wspólne tworzenie daje dużo satysfakcji.


Pozdrawiam i za każdy komentarz dziękuj. 
Miłego dnia. :)

8 komentarzy:

  1. Kosmetyczka świetna i wykonanie ekstra.Taką zakładkę widzę pierwszy raz, rewelacja.Bombeczka urocza, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa, przesyłam pozdrowienia.

      Usuń
  2. Urocza bombka. Fajny pomysł na szydełkowo kosmetyczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bombka to mały eksperyment, chciałam zrobić coś innego i dodałam papier. Pozdrawiam Basiu.

      Usuń
  3. Świetna kosmetyczka i dałaś sobie radę z wszycie podszewki,a to nie jest łatwe- coś o tym wiem, bo wszywałam do moich filcowych(koszmar) zakładka jest bardzo intrygująca, nie widziałam jeszcze (chyba)takich. A zawieszka rewelacyjna, będzie pięknie wyglądać na choince. Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładka to pomysł z kwiatów szydełkowych lawendy. Dodanie gumki też wydaje się fajną zakładką. Dziękuję za odwiedziny Reniu.

      Usuń
  4. Wspaniałe wszystkie Twoje prace. Ponieważ uwielbiam zakładki do książek, ta zachwyciła mnie szczególnie, ale podziwiam za uszycie kosmetyczki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uszycie kosmetyki było trudne, zakładka to już mój pomysł, zobaczę jak to będzie się sprawdzać w użyciu. Pozdrawiam 😀

      Usuń