wtorek, 30 lipca 2024

postępy kolejne z lipca

Dużo ostatnio tworzę. Kilka rzeczy równocześnie. Tak było w czerwcu i lipcu. Dziś będą mogła pokazać jakie projekty udało się zakończyć. Jako inspiracja do tego wyzwania wykonałam zakładkę z pawim piórem. Pozwoliłam sobie trochę poszaleć z konturami, więc tak wygląda moja wersja. Kolory zachowane oryginalnie według wzorów. Hafty został tylko przyklejony do arkusza pianki. Nie przyszłam materiału tylko przykleiłam. 



Postanowiłam spróbować wykonać torbę z kwadratów. Nie wyszło idealnie, ale torba spełnia swoją funkcję. Używam jej na co dzień. Potrzebowałam wygodną trochę mniejszą torebkę na lato. Torba nie ma poszewki. Większe dziurki zlikwidowałam. Jest to torba dość wytrzymała. Kolorki włóczki dobrałam sama. Przy kolejnej torbie być może zmieniać szydełko na 4,5 mm lub 5 mm. Tu użyłam szydełka 4mm. Kwadraty były dość zbite i to będę już poprawiać w kolejnej torbie. W planie na sierpień mam jeszcze uszyć z kwadratów kosmetyczkę. Tym razem dodam poszewkę, gdyż małe rzeczy mogę po prosty wypadać. 




Torbę zgłaszam na wyzwanie u Reni - KLIK 

Do zrobienia była siatka na zakupy. 
Moja torba jest dość pojemna, więc na drobne zakupy się sprawdza ;)




Jakiś czas temu, chyba to było w maju zapisałam się na wymianę Klubu Twórczych Mam. Moją parą była Karolina, która tworzy kompozycje kwiatowe. Przygotowałam dla niej skrzynkę drewnianą z haftem i elementami decoupage. Trochę to trwało, ale na początku lipca udało się zakończyć wymianę. Tak wygląda wykonana przez ze mnie skrzynka z haftem.





Taką paczkę wysłałam dla Karoliny


Otrzymała piękny wieniec i trochę drobiazgów do tworzenia.



Na zakończenie pokazuje zawieszkę z Mikołajem, który rozplątuje lampki.
 Dodałam małe lampki czyli drobne koraliki.

Zawieszkę zgłaszam na wyzwanie Choinka2024.
W tym miesiącu wykonałam 2 zawieszki w tym jedną zaległą. 
Obie zgłaszam na wyzwania KLIK




Podsumowując, trochę się działo twórczo. Powoli zaczynam planowanie nowych projektów szydełkowych. Myślę teraz zrobieniu swetra, jakiegoś łatwego wzoru lub bluzeczki letniej z kwadratów. Nowych haftów raczej nie będę zaczynać. Do zrobienia mam nieustanie wzór z chabrami strona 4 z 6 oraz kolejna zawieszka świąteczną. Jak widać cały czas coś planuje, gdyż od tworzenia chyba już jestem od tego uzależniona. Czytanie książe w wolnym czasie to dla mnie za mało.

Pozdrawiam każdego odwiedzającego i dziękuje za każdy komentarz.
Przesyłam pozdrawianie - Joasia

18 komentarzy:

  1. Joasiu, torba rewelacyjna- babcine kwadraty mają to do siebie, ze pasują do wielu projektów:) Wiele pięknych prac powstało- zakładka i zawieszki cudne :) a wymianka bardzo udana:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu, cały czas ciągnie mnie do szydełkowania. Twoja zabawa mobilizuje mnie do tworzenia. Pozdrawiam Joasia

      Usuń
  2. Torba z kwadratow przepiekna a piórko na zakładce cudenko, no wszystko jest fajnie a u mnie spowolnienie ale powolutku się dzierga, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę na urlopie dokończyłam zaczęte pracę. Teraz będę pozwoli działać. Cały czas szukam nowych wyzwań 😁 jeśli chodzi o dzierganie to nie jestem taka szybka, jeszcze się uczę. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Cudowności tworzysz!
    Szczególnie podoba mi się zakładka i torebka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję i pozdrawiam ☺️

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiadomo co bardziej podziwiać, bo wszystko jest wspaniałe i śliczne. :)
    To pióro bardzo mi się podoba, ale nie wyszywam tak drobnych krzyżyków, a na grubszej kanwie pióro wyszłoby wielkie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od jakiegoś czasu wybieram drobną kanwę do zakładek. Może dlatego, że lubię małe zakładki. Dziękuję za miłe słowa i odwiedziny. ❤️

      Usuń
  6. Ojej jaka piękna torba, wspaniale się prezentuje !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza z kwadratów. Są niedociągnięcia ale jak dla mnie jest idealna, więc już ją noszę. Pozdrawiam Agata ☺️

      Usuń
  7. Świetnie tworzysz :) torba i zakładka w szczególności przyciąga uwagę. torba fantastyczna, te kolory idealnie dobrane. A zakładka po prostu zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Staram się dobierać dobrze kolory i też uważać na szczegóły czy w szydełkowaniu czy też w hafcie. U Ciebie Justynka zachwycające są malowane zakładki oraz decoupage .Pozdrawiam 😀

      Usuń
  8. Czerwiec i lipiec zaowocował u Ciebie pięknymi pracami. Jestem pod wrażeniem Twojej pracowitości, Joasiu! Podziwiałam je już na Instagramie. Zaznaczę więc tu tylko swoją obecność. Cieszę się, że blogujesz! Tyle ludzi już porzuciło blogosferę... Pozdrawiam serdecznie i życzę pięknych działań twórczych w sierpniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od tak dawna jestem na blogu. Tak to zostaje ze mną. Instagram bardziej traktuje jak reklamę. Tu na blogu mogę coś więcej napisać też tak prywatnie. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ☺️

      Usuń
  9. Śliczne prace pokazałaś.
    Z takimi african flower kwadratami też mam chęć zrobić torebkę, ale to już pewnie na przyszłą wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz będę robić podobną torbę dla siostry też z kwadratów. ☺️ Mam nadzieję że kolejne torby wyjdą jeszcze ładniejsze.

      Usuń
  10. Bardzo dziękuję 😁 Dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń