wtorek, 15 sierpnia 2023

letnia torba wykonana na szydełku gotowa :D

 

    Dziś już mogę Wam zaprezentować moją wymarzoną letnią torbę wykonaną na szydełku. Według projektantki tego wzoru miała być wykonana ze sznurka, grubość 2 milimetry. Ja jednak wykonałam torbę z bawełnianej włóczki. Projektantką wzoru jest Joasia, którą znajdziecie na Instagramie pod nazwą plotkadesing o tu KLIK. Zależało mi na tym by torba była rozciągliwa, pojemna i dlatego nie zdecydowałam się na sznurek. Moja torba nie ma kształtu tulipana, jest bardziej płaska, lecz od początku tak miało być.

Torebka "Tully", Shopperka typu tulipan.

wzór Joanna Pawłowska, plotkadesing

5 x  włóczek Friends Cotton 8/8 kolor (04) Cream

1 x włóczki Friends Cotton 8/8 kolor (51) Baby Pink

wykonana szydełkiem 5mm, wszyty suwak 20 cm do środka

poszewka bawełniana, metki hand made ekoskóra i rączki skórzane sklep -KLIK

do kompletu wykonałam małą kosmetyczkę

( 1 motek włóczki Friends Cotton  kolor 51 i suwak 20 cm)

Letnią torbę zgłaszam do zabawy u Reni - Linkowe Party o tu KLIK


   Wzór bardzo fajny i prosty do wykonania. Dla mnie najtrudniejszym etapem było wymierzenie poszewki. Miałam obawy, że nie starczy mi po prostu materiału. Udało mi uszyć poszewkę do torby wykorzystując każdy kawałeczek tkaniny. Przyznam się Wam, że kupując dwa podkłady na pewno byłoby mi dużo prościej wymierzyć i uszyć poszewkę. Przy kolejnej torbie z pewnością będę o tym pamiętać ;) Wymiary użytej bawełnianej tkaniny 50 cm/ 80 cm. 


    Gotową poszewkę wszyłam do torby ręcznie. Dodałam też do torebki sznureczek wykonany na łańcuszku. Torbę można więc u góry związać. Poszewkę na dole przyszyłam do rogów kwadratowego dna. Torba na koniec została wyprana. Potem na spacerze przetestowana w parku. Bardzo się cieszę, że jest duża bo zmieszczą się wszystkie drobiazgi, które nosiłam w poprzedniej torbie i jeszcze jest sporo miejsca np. na książkę czy drobne zakupy.

    Moim kolejnym szydełkowym projektem będzie spódnica. Tak wyglądała na samym początku. Spódnica ma 7 różnych kolorów włóczki. Odcienie fioletu, niebieskiego i różu. We wrześniu napiszę o tym na blogu już więcej. Mam nadzieję, że będę mogła Wam wtedy pokazać jak wygląda gotowy projekt. Cały czas mierzę spódnicę i jest szansa, że będzie  pasować :D

Tyle się u mnie działo na przełomie lipca i sierpnia.

 Za tydzień zaczynam już urlop.  Do zobaczenia we wrześniu. 

Życzę Wam pięknej pogody i przesyłam pozdrowienia :)

26 komentarzy:

  1. Torba wyszła fantastycznie a spódnicę będę wyczekiwać, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje Ulu za tak miłe słowa. Co do spódnicy to moje jedyne obawy to, że będzie za badzo obcisła, lecz pewnie wtedy trochę ją poszerze. Na razie idzie wszystko dobrze. Kolejnych kolorów przybywa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torba - na pewno przyciąga wiele zazdrosnych spojrzeń:) Fajnie jest też i Ciebie zobaczyć, i muszę przyznać że razem wyglądacie zjawiskowo:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Miałam obawy czy uda się torbę wykonać. Czy dobrze odczytań wzór, ale się udało. Pozdrawiam Renia

      Usuń
  4. Super wyszła ta torba i dobrze poradziłaś sobie z podszewką. :)
    Spódnica też pewnie będzie świetna. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś będzie pasować ta spódnica to będzie sukces. Dziękuję za trzymanie kciuków. Pozdrawiam ☺️

      Usuń
  5. Torba w ładnych, pastelowych kolorkach. Wyszła Ci świetnie! Praktyczna i piękna :-) Udanego urlopu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo za dobre słowo. Torba pojedzie ze mną nad morzem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba jest fantastyczna!!:) naprawdę rewelacja!:)) udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa. Również życzę udanych wakacji. Pozdrawiam ☺️

      Usuń
  8. Bardzo ładnie prezentuje się Twoja torba :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i przesyłam pozdrowienia.

      Usuń
  9. Piękna torba i do tego wykonana samodzielnie - mażesz być z niej dumna!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak jest zadowolona. Bardzo długo się przymierzała do zrobienia torby na szydełku. Miałam obawy czy się uda. Pozdrawiam ☺️

      Usuń
  10. Joasiu, zachwyciła mnie ta torba, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i cieszę się że podoba się torba. Przesyłam pozdrowienia Małgosiu.

      Usuń
  11. To ja, Małgosia X z Papierowego Jarmarku, tylko mam problemy z zalogowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Torba wyszła rewelacyjnie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuję Elu za odwiedziny i miłe słowo. Pozdrawiam 😁

    OdpowiedzUsuń
  14. Thank you for nice words. Best regards 😉

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dopracowana ta Twoja torba. Podziwiam! Faktycznie, na pierwszy rzut oka wyglądała mi na 'tulipan', ale taki nie do końca 'tulipan' ;) Opis wszystko wyjaśnił. Pozdrawiam serdecznie :))) Życzę radosnych chwil przy szydełkowaniu spódnicy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Bardzo się starałam aby wyszło dobrze bo taka mi się marzyła torba na lato. Pozdrawiam Renia.

      Usuń
  16. Rewelacyjna i oryginalna torba.

    OdpowiedzUsuń