czwartek, 20 lipca 2023

naszyjnik, haft chabrów i szydełkowanie - lipiec


    Kupiłam materiały do tego naszyjnika ładnych kilka miesięcy temu. Marzył mi się naszyjnik w stylu boho, z chwostami i zapięciem ze strony przedniej. Na chrzciny kupiłam czerwoną sukienkę i właśnie idealnym dodatkiem do stroju byłby naszyjnik. Zabrałam się do jego wykonania od razu. Mój ognisty naszyjnik wykonałam z kamieni karneol, korala, drewnianych koralików. Oprawa wykonana ze stali nierdzewnei i elementów metalowych. Od dawna nic nie tworzyłam z biżuterii, więc tym bardziej jestem z tego naszyjnika zadowolona. Od dłuższego czasu nie kupuje raczej biżuterii. Wolę własnymi siłami wykona kolczyki lub naszyjnik, gdyż proste formy mogę wykonać samodzielnie. Tak już mam, że wszystko sama, jak w tym znanym powiedzeniu.


Ognisty naszyjnik zgłaszam do zabawy u Reni o tu KLIK

Linkowe Party u Reni


    Od jakiegoś czasu wracam chwilami do mojego dużego haftu z chabrami. W tym projekcie mam już podmalowane tło. Zakupiłam zestaw z potrzebnymi mulinani do tego haftu i odzielnie podmalowane tło. Haftuje wzór, z pominięcie dwóch kolorów. Chce aby choć troche było widoczne tło, więc nie zakrywam haftem całego materiału. Tu pokazuje Wam prawie zakończoną pierwszą kartkę wzoru. Brakuje jeszcze 1 koloru do dokończenia tego etapu. Mam więc takie dni, że kilka godzin wracam do tego projektu. Idzie bardzo wolono, gdyż po drodzę mam inne projekty do wykonania. Powolutku coś jednak powstaje. Ten obraz robię do kompletu do mojego haftu z makami, który już jest zakończony. 



    Pisałam Wam poprzednią, że chce wrócić do szydełkowania. Zakupiłam upatrzony wzór do wykonania torby w kształcie nietypowy tulipana. Nie wybralam jednak zaleconego sznurka to tego projektu, dlatego nie widać tak bardzo tego kształtu. Tak teraz wygląda moja jeszcze niedokończona torba. Czekam na rączki skórzane i po porzymierzeniu rączek zdecyduje, czy tak już zostawie torbę, czy jednak jeszcze zrobię dluższe boki tej torby. Na ten moment wykorzystłam 5 moktów włoczki bawełnianej - 375m, szydełko 4 mm, kolor bardzo jasny brzoskwiniowy. Zastanawiam się też nad tym czy dodać poszewkę do środka torby.




    Dziś nie będę się bardzo rozpisywać o moich dalszych planach twórczych. W sierpniu będę na urlopie, więc raczej skupię się na wykonaniu tobry. Nie wykluczam też, że coś jeszcze powstanie pod wpływam chwili. Pozdrawiam każdego odwiedzającego mój blog i za każdy komentarz dziękuje.

Życzę Wam udanego wakacyjnego urlopu :) miłych  chwil z najbliższymi.

10 komentarzy:

  1. Naszyjnik cudowny.Haft zawsze raduje moje oczy będzie cudo.Na taką torbę też mam ochotę, mam w robocie też torbę ale resztkową, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny i cieszę się że haft się podoba na tym etapie oraz mój naszyjnik. Pozdrawiam Joasia

    OdpowiedzUsuń
  3. haft zapowiada się wspaniale :) cudne kolory! Jestem bardzo ciekawa efektu końcowego. Naszyjnik też ładny ;) A torba na pewno będzie świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny. Już była na twoim blogu, aby zobaczyć najnowszy wpis. Piękne malujesz. Dziękuję z miłe słowa i pozdrawiam ☺️

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odwiedziny. :)
    Dodałam Cię do zakładek w moim głównym blogu, bo ten (Moje splocikowe oczka), który Ty masz w zakładkach nie przyjmuje nowych blogów, chyba będę musiała sprawdzić dlaczego. Naszyjnik bardzo elegancki, chabry powoli wyłaniają się i widać, że będę cudowne, a torba wymaga podszewki, bo będzie rozciągać się.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i dodanie mojego bloga. Chyba jednak kupię jeszcze jedną włóczkę i materiały na podszewkę. Pozdrawiam ☺️

      Usuń
  6. Naszyjnik super! będzie pasować do każdej stylizacji:) do torby podszewka jest konieczna, zawsze trochę ochroni włóczkę i utrzyma ja w ryzach, nie będzie się tak naciągać i odkształcać:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i dodanie prący do linkowego podsumowania. Nadal będę pracować nad wykończeniem torby. Pozdrawiam ☺️

      Usuń
  7. Twórcze lato u Ciebie, Joasiu :-) Do torby dodałabym podszewkę. Czasem nosi się coś, co może wypaść lub wystawać nawet przez takie małe oczko. Na przykład drut do robótek lub jakaś łodyżka... nazbieranych po drodze kwiatuszków polnych... :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torba już czeka na poszewkę i dodatkowe włóczki. Będę więc kończyć ten projekt. A w kolejnym poście pokaże kolejną rzeczą którą tworzę na szydełku. Pozdrawiam i dziękuję ☺️

      Usuń