poniedziałek, 8 marca 2021

czas na przygotowywanie karteczek


Chciałabym Wam dziś pokazać jakie proste karteczki przygotowuję w tym roku do wysłania. W pierwszej karteczce wykorzystałam wzoru, który haftujemy razem na blogu Klubu Twórczych Mam. Kolejny wzór haftu tym razem będzie również z "Salu Coricamo" tym razem z kurczakiem. Powstanie też kilka zwykłych kartek bez haftowanych wzorów. Tu już widać taką kartkę, w której wykorzystałam wypukłe naklejki.




Chciałabym Wam pokazać przy okazji, jakie ciekawe próbniki materiału do haftu możecie znaleźć w sklepie "Kanwa i Mulina" o tu -> KLIK. W takim zestawie mamy 24 kolory materiału. Dla mnie są idealne do tworzenia małych haftów np. na karteczki. Jeden z kwadracików w kolorze pistacjowym wykorzystałam to haftu wielkanocnego z kurką i kurczakami.





Obie karteczki z haftem zgłaszam na wyzwanie marcowe SZUFLADY o TU.


Moimi ptakami w tym wyzwaniu jest kaczuszka oraz kurka z kurczakami.

Na razie mamy trzy karteczki. Planuję jeszcze dwie karteczki z haftem oraz kilka standardowych z naklejkami. Mam nadzieję, że zdążę wysłać kartki przed końcem marca. Miło jest takie karteczki tworzyć dla bliskich osób na Święta. Staram się od jakiegoś czasu wysyłać karteczki wykonane własnoręcznie zamiast pisać SMS-y.

U mnie jak widać cały czas powstają prace wielkanocne.
Mam nadzieję, że jeszcze wykonam kilka kartek.
Do zobaczenia w krótce w kolejnym wpisie.

Przy okazji naszego Święta, życzę Wam miłego Dnia Kobiet :)

10 komentarzy:

  1. Wszystkie kartki bardzo ładne, ale mi szczególnie przypadła do gustu ta z kurą i kurczętami. Próbnik kanw jest świetnym pomysłem. Często mam problem z doborem kanwy do haftu i kupuję kilka. Co prawda one się nie zmarnują, ale taki próbnik pozwala wszystko lepiej zaplanować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i komentarz.Dla mnie wzorniki są bardzo praktyczne i warte zakupu. Pozdrawiam Joasia

      Usuń
  2. super, oczywiście z haftem najfajniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo się cieszę że pracę się podobają, pozdrawiam.

      Usuń
  3. Bardzo ładne, radosne wielkanocne kartki :).
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dziękuje za odwiedziny :) pozdrawiam.

      Usuń
  4. Śliczne wyszły, jest na co czekać ;-) Sama nie robię kartek, ale też staram się je wysyłać na różne okazje :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Asiu. Ja robię kartki od niedawna i sprawia mi to wielką frajdę, zwłaszcza robienie kartek z haftem. Pozdrawiam Asiu.

    OdpowiedzUsuń