niedziela, 4 kwietnia 2021

moje twórcze święta - życzenia

W tym roku udało mi się wykonać karteczki na czas. Część kartek wykonane z haftem, a inne mojej produkcji z papieru i z wykorzystaniem naklejek. Muszę przyznać, że robienie karteczek całkiem polubiłam. Choć nie zaopatrzam się specjalnie materiały do tworzenia kartek ( wystarczy zwykły papierniczy) i nie pogłębiam techniki tworzenia kartek. Jednym słowem idę na żywioł i improwizuje. Lubię jak karteczki są kolorowe i trochę zabawne, humorem. Ta więc w tym poście z dumą prezentuję jakie kartki powstały.

Oto jakie hafty wykonałam do przygotowania karteczek.
kaczuszka w szafirkach

Kurka z kurczakami

kurczaczek z pisankami

zestaw karteczek z naklejkami

zestaw karteczek z zajączkami


Ostatnio realizowałam duże zamówienie na 4 zakładki do książek. Tak prezentuję się cały zestaw.

Co chwila wracam do tworzenia zakładek. Bardzo lubię takie zakładki przygotowywać. Aktualnie szukam nowych ciekawych wzorów na zakładki. Bardzo często z dużego wzoru wybieram mały fragment i wykorzystuję wzór do przygotowania zakładki. Marzy mi się znalezienie fajnego wzoru na zakładkę z bratkami, szafirkami lub krokusami. Jeśli któraś z Was ma jakiś ciekawy wzór to chętnie się wymienię z worami do haftów.

Tak się prezentują moje świąteczne dekorację w tym roku.



Na stole jak co roku, jest w wazonie wiązanka bazi. Na gałązkach wiszą poza kupionymi dekoracjami też moje zawieszki z haftem. Są też żywe kwiaty, z których wyrosną piękne szafirki. Pozostaje teraz zająć się przygotowywaniem potraw. Już dziś w związku z tych chciałaby Wam życzyć:

W dzień Świąt Wielkanocnych, życzę Wam jaja smacznego,

 wiosennego wytchnienia od wszelkich zmartwień.

Świąt pogodnych i radosnych spędzonych z bliskimi.

świąteczne pozdrowienia przesyła Joasia.

6 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt Wielkanocnych,
    pokoju ducha, wiary w Boga i w Ludzi.
    Umiejętności dostrzegania piękna tego świata
    i oczywiście wiary w Siebie i swoje możliwości :*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z tak piękne życzenia i przesyłam pozdrowienia i Wesołych Świat Wielkanocnych.

      Usuń
  2. Piękne kartki, dekoracje i zakładki. Wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysyp ślicznych prac. Kurka z kurczaczkami bardzo mi się podoba:) Pozdrawiam poświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję tak naprawdę to był do kompletu też kogut taka cała rodzinka, ale wzór by mi się nie zmieścił , pozdrawiam.

      Usuń