piątek, 1 lutego 2019

próby szydełkowe i kolczyki z guzików


Spodobały mi się kiedyś piękne szydełkowe podkładki pod talerze, które zobaczyła u Asi z bloga Po godzinach. Poprosiła o wymianę i mam takie cztery piękne szydełkowe podkładki. Lecz na tym nie koniec. Na naukę nigdy nie jest za późno, więc postanowiłam sama spróbować. W trakcie mojego tygodniowego urlopu, zaczęłam naukę szydełkowania. Na początku uczyłam się z filmików na youtube i z książki o szydełkowaniu. Potem już tworzyłam ze rozrysowanego schematu, który znalazłam u Merry z bloga u Kota w Ogródku. To co widzicie to moje pierwsze próby. Mniejsza podkładka powstała jako pierwsza. Druga podkładka, nieco większa wyszła znacznie ładniej. Zrobiłam moje pierwsze własnoręcznie zrobione podkładki pod gorące garnki. Taki mi się skojarzyło, że świetnie mi będą służyć w kuchni. Wiem, że nie jest idealnie, ale i tak jestem z siebie zadowolona, że coś mi z tego wyszło. Dziękuje Asi oraz Merry za porady szydełkowe :). Zapewniam że Was, że będę dalej ćwiczyć. 



Bardzo spodobała mi się biżuteria z guzików. Postanowiłam zrobić taką biżuterię. Znalazłam w swoich zbiorach cudne guziki, które kiedyś dostałam jako przydasie. Uznałam iż, świetne będą z tych guzików kolczyki. Niedługo już Walentynki, więc jak najbardziej pasują tematycznie. Zgłaszam więc pracę na wyzwanie Szuflady o TU gdzie tematem są właśnie guziki. Co myślicie o takich kolczykach? Większość oprawy wykonała ze stali nierdzewnej, a ze zwykłego metalu są druciki.





Jak już siadłam do moich koralików, to zrobiłam także bransoletkę z koralików szklanych, która kolorami pasuje do kolczyków z guzików. Prosta bransoletka  na gumce jest w mocnym, czerwonym kolorze z dodatkiem zawieszek. :)


Tyle u mnie z biżuteryjnych nowości.
Pozdrawiam i życzę Wam miłego dnia :)

11 komentarzy:

  1. Joasiu, pierwsze koty za płoty, potem będzie już tylko piękniej i łatwiej. Jakby co to pisz 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że zaczęłaś szydełkować. Pierwsze prace są wyjątkowe :) zawsze wraca sie do nich z sentymentem :p
    Pracuj dalej na prostych wzorach i będzie pięknie. Jakby coś to pisz śmiało :* usciski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje Asiu i Merry za wsparcie, dziękuje też Agatce i Małgosi za miłe słowa odnośnie moim prac. Mam nadzieje że kolejne prace będą jeszcze lepsze :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje Bożenko - przesyłam pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie sobie radzisz i pięknie tworzysz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje Olu, staram się aby wyszło jak najlepiej. Dużo do poprawienia widzę, zarówno w biżuterii, jak i w robótkach na szydełku. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeklikałam się z przyjemnością przez Twoje miejsce w sieci - tu. Piękne prace! Jestem pod ogromnym wrażeniem pomysłowości, różnorodności opanowanych technik i perfekcji wykonania :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi miło że się u mnie ci podoba :) ciągle jestem pomiędzy kilkoma technikami i się nie mogę skupić i tylko np. haftować. Lubię próbować inne techniki teraz np. odkrywam szydełkowanie :) pozdrawiam i dziękuje za miłe słowo :D

    OdpowiedzUsuń