sobota, 23 lutego 2019

zabawy blogowe bardzo lubie :)


Zabawy blogowe bardzo lubię. Ostatnio zaproponowałam wymianę Merry, która prowadzi blog "U Kotka w ogródku" o TU. Mogę już Wam pokazać co przygotowałam na wymianę dla Merry. Przygotowałam komplet, biżuterię i kolczyki z kamieni białych i czarnych. Wykorzystałam kamienie agat, lawę wulkaniczną, noc kairu, onyks, opal oraz szklane lampworki i koraliki. Wszystkie materiały oprócz przekładek- sprężynek są ze stali nierdzewnej. Po za biżuterią do której dodałam breloczek z koralikową rozgwiazdą, dołożyłam też słodkości i przydasie do tworzenia haftów :) 


Od Merry dostałam oprócz pięknych pachnących mydełek, piękne koszyczki szydełkowe. Ja wiem, że jeszcze takich bym nie zrobiła. Ale może kiedyś spróbuje sam takie koszyczki zrobić. Takich pojemników na muliki, włóczki nigdy dość. Kto nie był jeszcze u Marry to polecam, tworzy piękne rękodzieło. Między innymi haftuje, szydełkuje, tworzy śliczne maskotki. Ja za wymiankę jeszcze raz dziękuje :)  uwielbiam takie niespodzianki robić.




Jakiś czas temu miałam przyjemność być Gościnną Projektantką Szuflady. W moim wyzwaniu, którego tematem były "zwierzęta zimą" wygrała Asa z bloga szóste niebo, którą znajdziecie o TU. Zgodnie z obietnicą przygotowałam dla zwyciężczynie nagrodę, czyli naszyjnik z haftem. Teraz mogę już Wam pokazać ten naszyjnik. Ten wzór już wcześniej haftowałam, tu dodałam więcej gałązek i zrobiłam haft na szarym lnie, więc wygląda on całkiem inaczej. 



Na koniec pokazuję co ostatnio stworzyłam nowego z biżuterii.
 Powstała bransoletka w trzech kolorach na gumce.
Wykorzystałam kamienie agatu i jadeitu i szklany kryształek.


Kolejna bransoletka jest zrobiona z kamieni noc kairu, lawy wulkanicznej, agatu.
Do bransoletki dodałam dwie romantyczne zawieszki. 


Na koniec pokazuję małe kolczyki wykonane ze szklanych koralików i perełek.
Kolczyki są zrobione z zegarowych zembatek dodanych jako łączniki.
W całości są wykonane ze stali nierdzewnej.


Jak widzicie ciągle coś się u mnie twórczego dzieje. Była biżuteria i haft do medalionu. Teraz skupiam się na hafcie. Czasem ciężko jest wygospodarować chwilkę na hobby. Przyznam się jednak iż daje mi to wiele satysfakcji. Zwłaszcza w tedy kiedy moje twory trafiają w dobre ręce. 

Pozdrawiam i życzę Wam miłego, twórczego dnia :)

9 komentarzy:

  1. Piękna wymianka Wam wyszła ☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak wymiana bardzo fajna :) pozdrawiam Asiu i Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wymianka, oba zestawy są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Karikori za odwiedziny :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz dziękuję Asiu :*
    Wymianka super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Merry jak coś to polecam się do kolejnych wymianek :) ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  7. też lubię te blogowe zabawy :) super prezenty. Joasiu, mój medalion jest cudny! Nie mogę się napatrzeć na niego, żadne zdjęcie nie jest w stanie oddac jego uroku! Raz jeszcze bardzo serdecznie dziękuję! pozdrawiam i ściskam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę że niespodzianka Ci się spodobała :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń