czwartek, 22 listopada 2018

piernikowe ludki


Mamy już prawie koniec listopada, wiec  i  ja zabrałam się za świąteczne hafty. Jako pierwsze wyhaftowała piernikowe ludki. Pewnie by więcej różnych ciastków z minkami powstało, lecz skończyła się mi chwilowo mulina. Na razie mam do pokazania cztery wersje zawieszek. Powstał, ciastek puszczający oczko, zdziwiony, zaspany oraz uśmiechnięty. Hafty wykonałam na kanwie plastikowej, plecki podkleiłam filcem.




Na koniec jeszcze zdjęcie grupowe ciastków.

Wzory świąteczne haftów są cudne. Planów u mnie wiele, tylko czy czasu wystarczy na wszystkie pomysły? Chciałabym zrobić bombkę z haftem oraz koralikowe gwiazdki na choinkę. Jak chęci i czasu starczy to może powstaną woreczki świąteczne i kolejne zawieszki np. z krasnalami.

 Co z tych planów powstanie, niedługo Wam pokaże w kolejnych postach. 

Kończę na dziś - do zobaczenia wkrótce :)


Powstał jeszcze jedna minka.


Zdjęcie całej grupy :D

2 komentarze:

  1. Słodkie pierniczki, fajnie będą wyglądać na choince :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu - dziękuje :) uwielbiam świąteczne dekorację tworzyć. Wkrótce więcej zawieszek.

    OdpowiedzUsuń