sobota, 17 listopada 2018

jesienna zakładka


Ostatnio jestem ciągle w biegu. Ten haft z liśćmi odłożyłam na bok i myślałam nad tym jak go ładnie oprawić i zrobić zakładkę. Pomysłów było kilka. Może to obszyć na maszynie. Inny pomysł to przykleić haft do papierowej tektury. W końcu postawiłam na przyklejenie haftu do filcu i dodanie na brzegu cienkich tasiemek. Tak powstała czerwona moja zakładka z haftem jesiennych liści. Korzystałam tutaj z tego samego wzoru, który wykorzystałam w broszce z liściem, a wzór jest o Igiełki :)


 Na koniec jeszcze Wam pokaże wersję krótkich kolczyków z kwiatkami.
 Jak dla mnie, to świetnie się sprawdzają  te kolczyki jako biżuteria do moich beżowych i białych sweterków :) Zdecydowanie wolę więc wersję krótszych kolczyków.


Na dziś już kończę i wracam do haftu moich ciastkowych ludków.
 Haftuje je na plastikowej kanwie i będą to ozdoby na choinkę lub może magnesy.
 Jak skończę klika zawieszek to pokaże jak to mi wyszło. 

Pozdrawiam Was i życzę też owocnych prac twórczych :)

7 komentarzy:

  1. Fajna zakładka, a kolczyki przecudne:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zakładka, a kolczyki wyglądają pięknie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje Karolino i Kingo :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie wpasowały się w ten pomarańcz, takie jesienne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje Asiu :) taki właśnie jesienny chciałam zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesienne kolorki świetnie uchwyciłas na listkach. Zakładka wyszła ślicznie a biżuteria niezmiennie piękna w twoim wydaniu. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuje :) też przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń