wtorek, 13 czerwca 2017

w końcu zrobiłam coś dla siebie :)

Komplet bransoletek z zawieszkami


Witam was w czerwcu. W końcu piękna pogoda za oknem :) choć czasami dla odmiany jest burzowo. Mało ostatnio miałam czasu na swoje hobby. Ostatnio postanowiłam dla odmiany wykonać bransoletki dla siebie. Wiecie zapewne, że czasem szewc bez butów chodzi. Obie bransoletki były przerobione z poprzednich prac. Dodałam elementy pozłacane, zawieszki złote i aby były wygodne wykonałam je na gumce, a nie jak były wcześniej na zapięcie. Teraz mam zestaw 5 bransoletek, które nosze na zmianę :) jak wam się podobają?





Jak wspominałam u mnie w maju trwał remont pokoju i komunia syna. Pokój jest teraz w jasnych kolorach i poprosiłam mojego lubego o przemalowanie ciemnych ramek na biało. A tak teraz prezentują się przemalowane ramki. Trzy z obrazków to moje hafty ( portret kobiety, konwalie i magnolie), dwa obrazki to podarunek od zdolnej koleżanki ( obrazek na pergaminie, kwiaty z papieru), a reszt to już oprawione nasze zdjęcia.

Tej pracy wcześniej nie pokazywałam Wam na blogu. Dawno temu ususzyłam kwiaty ułożyłam na lnianej tkaninie. Ramkę wykonał mój luby :) a teraz została przemalowana na biało.

Na koniec widok, który cieszy mnie ogromnie codziennie, czyli rośliny, kwity, zioła w oknie .
Czyż nie pięknie to się prezentuje :D

Tyle u mnie nowego.
Teraz zmykam do domowych obowiązków.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

4 komentarze:

  1. no tak to jest rzeczywiście, że szewc bez butów chodzi :) milutkie bransoletki sobie sprawiłaś :) bardzo fajnie wyglądają białe rameczki i dzieła w nich umieszczone :) kwiatowe kompozycje wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za miłe słowa i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bransoletki ale ten obraz z suszonych kwiatów, cudo

    OdpowiedzUsuń
  4. Diano jest to kompozycja z kwiatów które dostałam od mojego lubego oraz kwiatów zebranych na łące, bardzo jestem do niego przywiązana :) jest więc to taka pamiątka - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń