sobota, 24 czerwca 2017

trochę kolczyków i bransoletek :)

PUDROWO RÓŻOWE

Od chyba dwóch miesięcy nie wykonałam żadnej nowej pracy biżuteryjnej, ani haftowanej. Pochłonięta była w maju remontem i komunią syna. Za to teraz kiedy już to mam z głowy, zabrałam się do tworzenia. Tak powstały kolczyki poniżej cała wykonane ze szklanych koralików w kolorze pudrowego różu.


Poniższe kolczyki wykonałam z kamyczków lapis lazuli i koralików porcelanowych. Kolczyki wykonane na lince biżuteryjnej. Tym razem postanowiłam dla odmiany wykonać inną formę kolczyków czyli koła i przyznam, iż jestem całkiem zadowolona z efektu końcowego :).

LAZUROWE KOLCZYKI


Do kolczyków powstała też bransoletka. Postanowiłam ją urozmaicić i dodałam do łańcuszka trzy małe zawieszki. Bransoletka jest bardzo lekka i dzięki dłuższemu łańcuszkowi łatwa do zakładania.

LAZUROWA BRANSOLETKA


W bransoletce poniżej dobór kolorystyczny w ciemnych kolorach, dlatego nazwałam ją mroczną bransoletką. Została wykonana z porcelanowych i szklanych koralików oraz kamieni lapis lazuli i noc kairu. Przyznam się wam iż uwielbiam mieszać kolory przy wykonywaniu bransoletek.

MROCZNA BRANSOLETKA
                       


Kochani przyznam się Wam, iż na razie odpoczywam od mojej wróżki, jest to bardzo duży haft i na razie planuje wykonać coś małego. Zatem pewnie przymierze się do broszki lub medalionu z haftem. Teraz dla odmiany ciągle coś tworzę z biżuterii. Bardzo mnie to relaksuje i odpręża. Tak więc będą w najbliższym czasie prace biżuteryjne, o ile tylko znajdę na to chwilkę czasu. Ostatnio też jestem zaczytana w książkach, gdyż dla mnie książki to jak dobry przyjaciel. Tak więc czytam i przenoszę się już w innych świat fantazji. Uwielbiam książki fantasy i przygodowe oraz historyczne. Obecnie czytam serię "Zwiadowcy" oraz zaczęła bardzo fajną książkę "Atramentowe serce" - polecam.

Na dziś kończę i życzę Wam udanego weekendu :)

6 komentarzy:

  1. Zestawy świecidełek na lato, to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Arku - dzięki :) Violka- uwielbiam takie właśnie świecidełka nosić i tworzyć, przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biżuterii nigdy za wiele ;) fajne zestawy!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace wykonujesz :) Bardzo mi się podobają :) Super blog, dużo pomysłów i inspiracji, już obserwuję, więc na pewno będę często tu zaglądać :)
    Zapraszam też do siebie, na:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anua :) też jestem tego zdania, że biżuterii nigdy za wiele ale mój luby już ma inne zdanie ;)
    mikago :)miło mi cię poznać i bardzo mi miło że mój blog ci się podoba - przesyłam uściski :D

    OdpowiedzUsuń