czwartek, 14 maja 2015

w kolorze turkusowym :)


Kolor turkusowy jest teraz w modzie, a więc stworzyłam dla siebie kolczyki :) do nowej bluzeczki. Gronka są z niebieskiego kwarcu oraz kryształków Swarowskiego :) ślicznie się błyszczą czego nie widać na zdjęciu.

Postanowiłam w końcu zabrać się porządnie do haftowania i mam nadzieje iż do końca miesiąca uda mi się wyhaftować połowę wzoru :) Przyznam się iż pierwszy duży kwiat bardzo mi się ciężko haftowało, kolory różnią się od siebie minimalnie, łatwo jest się pomylić. To już mam za sobą,a teraz zaczyna drugi kwiat. Mam zamiar w maju skończyć dwa duże hafty i może jak się uda jeszcze boki. Dla przypomnienia - haftuje obrus na prezent :) 



A teraz zabieram się dalej za haftowanie :) póki chęci mam. 
Was pozdrawiam i życzę miłego dnia i pięknej słonecznej pogody.

5 komentarzy:

  1. Turkusowe kolczyki bardzo mi się podobają, a hafcik cudowny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu dzękuje :) pozdrawiam- przedemną jeszcze dużo pracy, ale dziś skończyłam drugi kwiat i zostały tylko listki hura!

    Elizo dziękuje, kolczyki uwielbiam a te z pewnością nie będą leżeć zapomniane - przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki wyszły ciekawie. Śliczny hafcik się tworzy.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje, z haftem jest ciężko mam chwile zniechęcenia a potem znów wracam do pracy, długa droga do końca, :)

    OdpowiedzUsuń