czwartek, 26 marca 2015

wyzwanie z łańcuszkiem




Postanowiłam połączyć przyjemne z pożytecznym i przygotować kolczyki na wyzwanie. Wykorzystałam do ich zrobienia mój pomysł na nawlekanie na szpilkę łańcuszka. Kolczyki zrobiłam z kulek z masy perłowej z kryształków szklanych oraz miedzianego łańcuszka. Kolczyki zgłaszam na wyzwanie Szuflady.



Powstały też kolejne oplatane drutem kolczyki. Tym razem oplecione zostały kule turkusu. Osobiście bardzo mi się podobają kolczyki gdzie są oplecione dwie kule. W planach kolejne gdyż ta forma kolczyków nie tylko mi się bardzo podoba.

Jak widać powróciłam na chwilę do tworzenia biżuterii :) Teraz kusi mnie aby porobić bransoletki. Haftowanie na chwile odkładam, a zabieram się na spożytkowanie koralików i kamieni, które u mnie leżą nie wykorzystane.

Życzę miłego dnia i do następnego razu - pozdrawiam Joasia :)

2 komentarze: