czwartek, 23 października 2014

breloki i pierwsza odsłona haftu szeregowego :)


Kilka postów temu przedstawiłam brelok z chomikiem. Postanowiłam, więc jeden taki brelok zrobić dla siebie do kluczy. Mój jak widzicie z kwiatkiem. A na małym kawałku kanwy udało mi się również umieścić j&a czyli skrót joasia & art. Stary brelok został niestety poplamiony, a plamy nie zeszły mimo kilku prób :( A dla przypomnienia zdjęcia innych breloków. 




Jak zapowiadałam poprzednio, w każdej wolnej chwili pracuje nad haftem: Szeregowego z balonami. Oto efekt kilkudniowej pracy nad haftem. Te czarna fastryga odmierza kwadrat 25 cm x 25 cm. Mam nadzieje, że uda mi się skończyć haft w miarę szybko, gdyż mam już w kolejce kolejny wzór. Postanowiłam, iż tło również wyhaftuje, a więc jeszcze sporo pracy przede mną
.



 Dla przy pomnienia zdjęcie z Szeregowym.

A u mnie teraz jest bardzo pracowity tydzień. Wiele spraw i bardzo mało czasu. Mimo to w wolnej chwili coś powstaje. Jest to raczej mój sposób na natłok spraw i kłopotów. Kiedy coś haftuje albo szyje jak np. dziś to stresy i inne rzeczy już się nie liczą. Polecam dla każdego prace twórcze czynią cuda ;
Pozdrawiam i do następnego posta, pa pa.

4 komentarze:

  1. Pingwin jest (będzie) genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu, kwadraciki kołderkowe haftuje się bez tła :), więc jeśli masz to w planach to się z tego wycofaj i pamiętaj, że motyw haftowany nie może być większy niż 20 cm (25 cm to wielkość całego kwadracika - tkaniny).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki ew, też mam nadzieje że się uda i szybko skończę haft aby zacząć kolejny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chaga, mam na uwadze wymiary, a z tła zgodnie z zaleceniem zrezygnuje, choć trochę szkoda bo są takie fajne obłoczki ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń