czwartek, 11 września 2014

Magnolia - haft zakończony :)



Witam Was w nowym poście.

Przestawiam dziś zdjęcia ukończonej Magnolii :) Teraz pozostało dobrać ładną ramkę i gotowe. Dziękuje Cheni z bloga Uroczy detal za wspólne haftowanie. Był to Sal wiosenny, a ja ukończyłam go pod koniec lata, mimo tego jestem z niego bardzo zadowolona. Teraz zastanawiam się nad kolejny Sal-em albo zdobyciem kolejnego wzoru zielnika. Wzory z tej serii są cudne, więc może się skuszę na kolejny. Teraz dla odmiany skupiam się na małych haftach. W kolejnych postach pokażę nad czym teraz pracuje :)



 Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

Dodaje jeszcze zdjęcie po zawieszeniu obrazka na ścianę. Dziękuje za komentarze :)


4 komentarze:

  1. Tak moje mała sztuka domowa :) trzeba coś robić a telewizji nie lubie oglądać to haftuje i słucham muzyki, mnie to bardzo relaksuje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały haft! Gratuluję!!! Trochę niefortunnie nazwałam ten sal :) Ja jeszcze nie skończyłam, a już prawie jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) A tam, lepiej późno niż wcale :) dziękuje Cheniu jeszcze raz i czekam na nowy sal :)

    OdpowiedzUsuń