wtorek, 23 września 2014

Kolczyki dla długowłosej :)


Zawsze chciałam zrobić kolczyki z koronki. Postanowiłam zrealizować ten pomysł przy okazji wyzwania w TH, a tematem były - Ażury. Kolczyki wykonane z kawałka koronki, które obszyłam koralikami fire polish. Kolczyki sobie wymarzyłam, a zatem zostaną u mnie :)


Drugie kolczyki w kształcie gronek na długim łańcuszku, wykonane z myślą dla długowłosej. Sama mam długie włosy i kiedy zakładam kolczyki to często się chowają za włosami. Te przygotowałam specjalnie dla pięknej długowłosej dziewczyny :) dzięki długiemu łańcuszkowi z pewnością będą widoczne.

Dziś krótko ale na temat. Wiecie już, że biżuterię robię często bez planu i tak też było i z tymi kolczykami. Zaglądam wówczas do moich zasobów koralikowych i kombinuje z tego co akurat mam pod ręką :)

Dziękuje za komentarze, miło mi że do mnie zaglądacie i mnie odwiedzacie, co widzę po statystykach :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz