sobota, 5 lipca 2014

Wakacje czas zacząć :)


Witam w poście wakacyjnym. Przedstawiam kilka zdjęć z naszej wycieczki do ZOO. Z okazji zakończenia roku razem z synkiem oraz moją siostrą wybraliśmy się na taką jednodniową wycieczkę. Ku wielkiej radości wszystkich udało się zrobić piękne zdjęcie pawia z rozłożonymi skrzydłami. :)


Innymi niezaprzeczalnymi gwiazdami warszawskiego ZOO były urocze wydry, które bawiły się swoimi rybkami. Były przeurocze i miło było oglądać je w akcji. Zdjęcie właśnie pokazuje je podczas zabawy.

 A tu już mój pomysł na zdjęcie za słoniem na dłoni. :) Bardzo jednak trudno jest uchwycić odpowiedni moment na zrobienie takiego zdjęcia. Pomysł jednak widziałam kiedyś na takie zdjęcie, wówczas ktoś trzymał na dłoniach zachodzące słońce. :) 

Rodzina jest już spakowana na jutrzejszy wyjazd do Zakopanego. Dla odmiany w tym roku wybraliśmy urlop w górach. Mamy nadzieje, że pogoda burzowa nie popsuje nam naszych planów. Wkrótce zatem kolejna porcja wakacyjnych zdjęć. Po powrocie resztę urlopu wykorzystam za pewne na rękodzieło. Wam przy okazji życzę też udanego urlopu i miłego wypoczynku, w końcu raz w roku trzeba trochę się polenić :)

Pozdrawiam i do zobaczenia po urlopie w kolejnym poście wakacyjnym.

2 komentarze:

  1. ja byłam rok temu w zoo w Gdańsku - super klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż zazdroszczę :) Sama chce zabrać swoje dziewczyny do zoo. Przepiękne zdjęcia a i pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń