piątek, 21 czerwca 2013

Kocia zakładka






Dziś już mogę za prezentować Wam kocią zakładkę zrobioną specjalnie na wyzwanie Turkusowego Hamaka "Kocie sprawki". Na wyzwanie zgłoszono bardzo piękne i różnorodne prace, więc zapraszam Was do zajrzenia na blog i sprawdzenie jakie ciekawe prace zgłoszono. Nie wiem czy widać na zdjęciach, ale żeby zrobić oczka kotkom dodałam koraliki. Do zakładki dodałam też napis, żeby dodać jeszcze kociego charakteru. Zakładka została też zakryta przezroczystą folią, a z tyłu zakryta tekturą, aby zasłonić lewą stronę haftu.

W moim życiu osobistym nastąpiły duże zmiany. Cały czas wdrażam się w nowe obowiązki w pracy. Zapisałam się jeszcze na kurs angielskiego. Czasu mam coraz mniej na hobby, na pożądany sen też. Jak coś nowego stworzę to wstawię na bloga, ale już widzę, że prac jest coraz mniej. Mam nadzieje, że mimo mojej małej aktywności na blogu nadal będziecie mnie odwiedzać. Zapraszam też do grona obserwatorów na Google+ jeśli macie taką możliwość. Będzie mi bardzo miło tam też Was gościć.

Moja odpowiedź na komentarze z poprzedniego posta:

Zela/ Mi też się maży powrót do tamtego sylu. Póki co czekam na okazję aby włożyć moją opaskę, do fajnej kreacji.
Vivien W./ Pomysł nie całkiem mój, ja tylko dodałam ciut więcej perełek i cekinów, a reszte już zrobiłam na warsztatach.
Kasiula/ Osobiście coraz bardziej mi się taki styl podoba i powoli przybywa mi drobiazgów w stylu retro.

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, za komentarze z góry dziękuje

5 komentarzy:

  1. Świetna zakładka :-) a robiłaś na takiej zwykłej kanwie czy takiej hmm... plastikowej? Nie wiem czy to się tak fachowo nazywa ale widziałam gdzieś na blogach właśnie zakładki na czymś takie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak Margaretko robiłam na kanwie plastikowej, dzięki temu jest sztywna i trudno ją jest zniekształcić, dodatkowo wzmocniona z dwóch sron czyli folią i tekturką z tyłu; całość zszyta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotki też takie retro ;)) Fajne, fajne :)

    OdpowiedzUsuń