poniedziałek, 17 czerwca 2013

Opaska w sytlu lat 20







Zdjęcia wykorzystane z internetu.
Mój wymarzony strój i dodatki na bal.

Witam ponownie po dłuższej przerwie. Tym razem w roli głównej opaska z pięknymi piórkami. Powyższą opaskę zrobiłam na Warsztatach organizowanych przy okazji obchodów Dni Konstancina, gdzie tematem przewodnim były lata 20, lata 30. Opaska miała na początku tylko piórka i kryształek, ale w domu postanowiłam ją jeszcze bardziej upiększyć; dodałam perełki i srebrne cekiny. Opaskę zgłaszam na wyzwanie KK, gdzie wyzwaniem jest właśnie forma: Opaska. Myślę, że z pewnością ją wykorzystam przy okazji np. Sylwestrowego Balu. Na razie opaska będzie grzecznie czekać na najbliższego Sylwestra.

Moja odpowiedź na komentarze z poprzedniego posta:

Bardzo dziękuje za przemiłe komentarze z poprzedniego posta, Wasze pochwały naprawdę dodają mi skrzydeł :)
Vivien W/ Mam nadzieje, że twoje słowa okażą się prorocze; pozdrawiam ciepło.
oliwkowe pasje/ To miło czytać taki komentarz od projektantki Szuflady; bardzo dziękuje za odwiedziny i pozdrawiam.
Euphoria/ Agata/ Właśnie taki był mój pomysł aby to wyglądało jak najbardziej na rafę koralową :) bardzo się cieszę że to mi się udało.

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, za komentarze z góry dziękuje



3 komentarze:

  1. Super pomysł! :) Jakże inna i bardzo ładna. Chciałabym, aby wróciła moda na takie opaski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna opaska, pasuje świetnie do tamtych lat. Gratuluje pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ujęty styl retro ;)

    OdpowiedzUsuń