sobota, 25 maja 2013

Kolia z perełek ecru.


Perłowy naszyjnik  w kolorze ecru


Wyszukana inspiracja, który planuje zrobić. 
Kołnierzyk z perełek- zdjęcia wyszukane w internecie.


Przerwa od  igły trwała może z tydzień, a potem znów pojawiły się pomysły do realizacji. Jednym z pomysłów było zrobić coś fajnego z perełek szklanych. Jakiś czas temu zakupiłam 3 sznury pereł o różnych rozmiarach, bo u mnie perełek nigdy dość. Pomysł co z nich zrobić pojawił się wczoraj, po znalezieniu trutorialu. Kto ciekawy jak zrobić podobny naszyjnik, to zapraszam do " Wzorów i kursów" na blogu po prawej stronie; tam znajdziecie link. 

Tak szczerze mówiąc, nie do końca byłam przekonana, czy naszyjnik, będzie łanie leżał na szyi. Ale jak zobaczyłam go w lusterku, jak już go włożyłam, to bardzo mile byłam zaskoczona. Myślę teraz o tym, żeby wykorzystać ten wzór i zrobić kołnierzyk. Póki co mam perłowy naszyjnik, można powiedzieć, że zrobiłam taki prezent dla siebie na dzień mamy. Oprócz tego już mam laurkę od synka, więc czuje się jak najbardziej doceniona.

 Przy okazji pozdrawiam wszystkie mamy.
Mam nadzieje że w Dniu Mamy też poczujecie się docenione tak jak ja.

Moja odpowiedź na komentarze z poprzedniego posta:

anette196/ Bardzo miło mi, że się pudełko podoba.
Ja też się cieszę, że mam już prace. Bardzo miło mi widzieć nowe osoby na blogu.
Margaretka/ Bardzo dziękuje za komentarz :)
Miło mi, że pudełko zbiera takie pozytywne  komentarze, pozdrawiam.
Vivien W/ Ja też uwielbiam maki, a pudełek nigdy dość.  Pozdrawiam :)
Joanna/ Jak zwykle twoje komentarze mnie onieśmielają.
Miło mi czytać jak zwykle twoje opinie i ja też mocno pozdrawiam :)


Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, za komentarze z góry dziękuje.
Moje poprzednie perłowe prace biżuteryjne =>



5 komentarzy:

  1. Chyba każdy z nas ma w swoich zapasach jakieś perełki :-) Ja robiłam z perełek komplecik jeden sprzedałam od razu po wystawieniu a drugi taki mam dla siebie :D

    tutaj jest tutorial:
    http://beadsmagic.com/?p=1994

    Może również Ci się spodoba. W zrobieniu jest prosty ale efekt jak dla mnie powalający :-) Ja robiłam jeden z białych perełek a drugi z ecru z dodatkiem toho 11/o Silver-Lined Rosaline

    Osobiście nigdy nie byłam przekonana do pereł bo kojarzyły mi się za przeproszeniem ze "starymi babami" hehe ale to chyba kwestia dojrzałości bo teraz uważam że są bardzo eleganckie i nie dla starych bab a dla prawdziwych dam :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje za link do tutorialu Margaretko, bardzo fajny wzór :) myśle, że z niego skorzystam jak zakupie tylko większy zapas materiałów. Ślicznie dziękuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. τι ομορφα που εχεις συνδιασει τις πετρες!!!

    OdpowiedzUsuń