sobota, 29 grudnia 2012

Biżuteryjne prezenty


Dziś już mam pewność, że Mikołaj dostarczył mojej chrześnicy prezent, więc pokaże Wam jaką niespodziankę dostała. Oto naszyjnik na łańcuszku pozłacanym, zawieszka serce Swarowskiego, oraz 4mm Koraliki Fire Polish w dwóch złotych odcieniach, bardzo pięknie się mienią; inspiracją tego naszyjnika była ta piękna zawieszka w kształcie serca i to do niej podpasowałam resztę. Do naszyjnika użyłam 80 koralików, których doczepianie zajeło mi ok.2 godziny, ale myśle, że trud się opłacał :)
                      Naszyjnik Rusałki z kryształowym serduszkiem.
Dla młodzej siosrty mojej chrześnicy, żeby jej nie było smutno, zrobiłam mały komplet ze złotymi ważkami i tu też użyłam koralików Fire Polish, do bransoletki dodałam 6mm kulki korala. Całość nie krzykliwa, raczej skromna, ale dla dziewczynki myśle że w sam raz będzie pasować.
Komplet ze złotymi ważkami

 Przypominam cały czas o konkursie tu oraz podaj dalej II tu, w których możecie brać udział. Witam też dwóch nowych obserwatorów i życzę miłego wszystkim miłego  weekendu :)

3 komentarze: