poniedziałek, 8 października 2012

Wyzwanie Art Nouveu

Dziś przedstawiam kolczyki na Wyzwanie Kreatywnego Kufra, oto kolczyki z porcelaną i krążkami howlitu, pięknie oprawione przekładkami ze szklanych kryształków, więc myśle że do tematu wyzwania jak najbardziej pasują :) W poniedziałek jak zwykle jest co robić, więc tym razem, krótko i na temat, jak widzicie kolczyków jest ciąg dalszy i pewnie jeszcze ich przybędzie.

Kolczyki z porcelaną

Witam nowych obserwatorów i dziękuje za odwiedziny każdmu kto tu zagląda, miło mi że mnie odwiedzacie, za każdy komentarz bardzo dziękuje. Jest już blisko 50 obserwatorów, a może jakiś konkurs, albo candy? Czekam na wasze sugestie, jak uczcić zbliżającą się 50-tke?

2 komentarze:

  1. Piękne! Poproszę konkurs, może mi się poszczęści? Bo Twoje kolczyki zaczynają mi się śnic po nocach:-))) Cudne są!
    Uściski
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem za konkursem! A kolczyki wyszły fantastycznie! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń