poniedziałek, 11 czerwca 2012

Broszka na bogato :)


Broszka marynarska na bogato.
















Tak to już ze mną jest, że po głowie mi chodzą różne pomysły. Oglądając jeden z pięknych blogów, urzekły mnie broszki kwiatowe zrobione z organzy i koralików.  Bardzo chciałam, więc coś takiego zrobić. Przeglądając moje skarby znalazłam, skrawki materiału, który mi został po skróceniu spodni i postanowiłam zrobić broszkę z tego co akurat mam. Po lewej widzicie biały materiał i ciemny jesns, to była podstawa broszki, do tego dałam wstążkę czerwoną i zółtą oraz w środek szkło weneckie, które obszyłam koralikami, cekinami i rurkami szklanymi. Tak właśnie powstała, broszka marynarska na bogato. Podstawą jej jest ciemny jeans, więc po raz pierwszy zgłaszam moją pracę do wyzwania " Otwórz szufladę w czerwcu", gdzie warunkiem jest zrobienie czegoś z jeansu:

Szydełkowa broszka z kamieniami.

Jakiś czas temu wykończyłam broszką szydełkową. Kwiat szydełkowy powstał, w czasie kiedy próbowałam moich sił  w szydełkowaniu. Teraz dodałam tylko w środku marmur i kamyczki różowe, kryształki Swaroskiego, broszkę wysłałam na wymianę "Żywe Kolory" i dopiero teraz mogę już ja wam pokazać.

Ciągle chciałabym zrobić broszkę z organzy albo tiulu, więc na razie szykuje zakupy do pasmanterii, jak już coś uda mi się zrobić to dam wam znać na blogu. A na razie takie oto pierwsze podejścia co do broszek wam pokazuje :)

1 komentarz:

  1. Świetna broszka,kapitalna forma Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń