poniedziałek, 18 czerwca 2012

Mgliste komplet - ćwiczę robienie fotek


Mgliste kolczyki
Nie jestem mocna jeśli chodzi o robienie zdjęć, ale teraz postanowiłam nad tym popracować. Przedstawiam wam proste w wykonaniu kolczyki, z kamienia który kupiłam tak dawno, że już nie pamiętam jak się nazywał. Wykonane są z elementów posrebrzanych oraz bigli srebrnych. Zrobiłam kilka zdjęć jak najlepiej potrafię, oświetlenie było świetne, do tego dołączyłam po raz pierwszy swój podpis. Jeśli macie jakieś uwagi to piszcie, wszelkie rady mi się przydadzą. Osobiście mi się nawet podoba te zdjęcie, myślę że wyszło jak na mnie bardzo dobrze, mimo tego ćwiczyć będę dalej.

Tak mnie korciło, żeby wykorzystać pozostałe kamyczki i zrobiłam bransoletkę, z podobnym motywem co kolczyki. Bransoletka jest z zapięciem srebrnym, a przekładki i kółeczka są posrebrzane. Zamiast mglistych kolczyków jest mglisty komplet, a ja nadal nie mogę skojarzyć jaki to kamień? 

Już znalazłam przypadkiem w jednym sklepie internetowym, jest to amazonit :) Także przedstawiam wam mglisty komplet z amazonitu.

Mglisty komplet




Mglista bransoletka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz