wtorek, 29 maja 2012

W roli głównej zakładki

Dziś przedstawiam wam zakładki. Podstawą ich jest materiał do haftu krzyżykowego, a na to jest naklejona serwetka, albo papier ryżowy. Dużo lepszy efekt moim zdaniem daje przyklejenie papieru ryżowego. Możecie to porównań, zakładka z kokardką jest ze zwykła serwetką, przy klejeniu trzeba bardzo uważać, gdyż łatwo się rwie. Natomiast ta z pomponikiem z muliny jest zrobiona z papieru ryżowego i dodatkowo polakierowana, dzięki temu kolory są żywsze. Zakładka z kokardką była zrobiona jako pierwsza na wymianę dla Angelu|S, więc tu jeszcze bałam się położyć lakier, żeby nie zniszczyć cienkiej serwetki. Na drugiej zakładce, którą zrobiłam już dla siebie, położyłam lakier, papier ryżowy jest grubszy i słusznie założyłam że to nie popsuje pracy. Zachęcam was jeśli lubicie tak jak ja czytać książki, do zrobienie dla siebie zakładki. Miło jest zamiast przypadkowej kartki mieć taką kolorową zakładkę. Wykonanie takiej zakładki moim zdaniem jest do zrobienia dla każdego
Pozdrawiam moich stałych obserwatorów i tu wam zdradzę, że myślę o zrobieniu Candy z okazji 2 urodzin mojego blogu, więc bądźcie czujni. :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz