wtorek, 15 maja 2012

Bransoletka pozłacana z koronką i perełkami

Bransoleta pozłacana z koronką i perełkami.

 Ostatnio zrobiłam dla siostry kilka bransoletek, oraz zajełam się renowacją jej biżuterii. Poniższa bransoletka jest zrobiona częściowo według pomysłu mojej siostry, ja tu dodałam od siebie pomysł, aby koronkę wykorzystać zamiast przekładek.  Koronka w jednej z bransoletce miała być przepleciona przez łańcuszek- pomysł mojej siostry, zostało dużo materiału, więc i w tej bransoletce się przydała. Zrobiłam zdjęcie tej bransoletki bo wydaje mi się najbardziej ciekawe ze wszystkich, które zrobiłam dla siostry. Dodam, że po raz pierwszy tworzyłam z pozłacanych elementów, jakoś do tej pory zawsze tworzyłam w srebrze. Wykorzystnie koronki myśle, że tu się sprawdziło i już mnie korci, żeby np. zrobić broszkę z koronek, być może wktótce zreazlizuje i ten pomysł :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz