poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Elfie kolczyki z kryształową kulą.


Elfie kolczyki z kryształową kulą


Przedstawiam wam mój ostatni wyrób. Wiziałam ostatnio u kogoś kolczyki z zawieszką z eflem i bardzo chciłam mieć podobne, wiec szukałam podobnej zawieszki. Pomysł na połączenie zawieszki  i kuli kryształowej był nieplanowany. Próbowałam poćwiczyć robienie kryształowej kuli, znlazłam świetny filmik na którym autorka pokazuje jak ją zrobić( link jest u mnie na blogu). Zrobiłam na początek kule z kryształków szklanych, ale myślę że użycie kryształków Swarovskiego da jeszcze lepszy efekt. Postanowiłam połączyć kule z krysztaków z zaweszką elfem, kula jest na łańcuszku i jak kolczyki wiszą to nie widać wogóle łańcuszka, bo zawiszka go zasłania. W całości są to srebrne kolczyki, z koralikami szklanymi, kule są zrobione na nici żyłkowe. Osobiście bardzo mi się podoba efekt i myśle, że jeszcze nie raz wykorzystam pomysł z kryształową kulą :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz