piątek, 31 maja 2024

Podsumowanie maj - moje hafty

 

pl

    W maju dużo haftowałam. Powstały małe wisiorki oprawione mini tamborkami. Wisiorek z różowymi różyczkami zgłaszam na wyzwanie DIY. Dorobiłam na szybko rzemyk zapięciem do wisiorka, lecz w planie mam dokupienie łańcuszków z stali nierdzewnej. Trochę tu kombinowałam ja zrobić mnie pączki kwiatów, gdyż ten haft ma 2,5 cm, więc to jest bardzo maleńkie. Myślę, że jak pierwszy raz jest całkiem dobrze. Wisiorki powstały też jako inspiracja do wyzwania Klubu Twórczych Mam. Wyzwanie trwa do 8 czerwca - temat to "Wiosenny Wianek" KLIK.






Wyzwanie DIY - temat TAMBOREK 
Na wyzwanie zgłaszam wisiorek z różowymi  różyczkami -KLIK

Dodatkowo zgłaszam też moją pracę do wyzwaniu u Reni - KLIK





    W Klubie Twórczych Mam organizujemy pierwsze wyzwanie dla osób uczących się haftu krzyżykowego. Przy okazji tej zabawy haftuje zakładkę z "Pawim piórem". Zakładkę planuje komuś podarować. Powolutku co jakiś czas dodaje kolejne  krzyżyki. Zapraszam Was do oglądania postępów zwłaszcza najmłodszych uczestników. Najtrudniej jest przełamać lęk, obawę, że coś nie wyjdzie. Na szczęście jest wyznaczony opiekun, który pomaga w trudnych chwilach.



     Rzutem na taśmy, czyli dziś dokończyłam haft na kolejną ozdobę na choinkę w ramach zabawy rocznej Choinka2024. Jutro pokażę jak wyszła zawieszka po oprawie. Będzie to okrągła płaska zawieszka ze wstążeczką. Mój haft zgłaszamy na wyzwanie. Tym razem powstał kudłaty piesek zaplątany w lampki choinkowe. :) Cudny i uroczy wzór z gazetki.






     W maju szybko mi zleciał czas wolny. Poza małymi haftami jeszcze kończę chustę na szydełku. Mam nadzieje, że kolejnym razem będę mieć już zdjęcia gotowej chusty. Przyznam się Wam, że martwi mnie brak postępów w hafcie z chabrami. Chce, więc w czerwcu jeszcze wrócić do tego wzoru. Teraz jest idealny czas na letnie wzory. W maju mam urodziny, imieniny i wypada dzień matki. Dom ma więc teraz w pięknych kwiatach, gdyż zawsze wolę otrzymać kwiaty w doniczce. Lubię bardzo ten miesiąc. Dodatkowo za niecałe 3 tygodnie mamy już w planie urlop. Tym razem wcześniej to zaplanowaliśmy. Cieszę się, że będzie czas na odpoczynek :) Tyle się u mnie ostatnio działo jeśli chodzi o rękodzieło.

Pozdrawiam i życzę Wam udanego weekendu. 

10 komentarzy:

  1. Cudowne hafciki, maleństwa z haftem wstążeczkowym są bajeczne, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ulu. Nie napisałam to jest haftowane 3 nitktmi. Jeszcze nie próbowałam haftu wstążeczkowego. Może kiedyś spróbuje. Pozdrawiam ☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne maleństwa powstały- jestem pełna podziwu, bo wiem że małe często gorzej się robi niż duże projekty;) dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocze maleństwo. Wisiorek na tamborku wygląda wspaniale, super pomysł :) Dziękuję za udział w inspiracji z tamborkiem. DT DIY Rękodzieło Margo

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje z odwiedziny i przesyłam pozdrowienia dla zespołu DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa, pozdrawiam 😀

      Usuń
  8. Prześliczne miniaturki i pozostałe hafty też. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję jestem zmotywowana do kolejnych eksperymentów z haftem ☺️

      Usuń