niedziela, 8 października 2023

kwadratowe zakładki i wymianka jesienna na KTM


Witajcie Kochani :)

     Dziś chciałabym pokazać moje zakończone projekty wykonane jeszcze we wrześniu. Powstały kwadratowe zakładki z leśnymi zwierzętami. W tej serii są 4 wzory z sową, lisem, jeżem i wiewiórką. Wykonałam małe hafty do wykonania zakładek w nietypowym kształcie. Kieszonkę ręcznie z szyłam dodając ozdobny siegiem przypominający gałązki. Jedna z kwadratowych zakładek już jest dostępna do kupna. Zakładka z liskiem powędrowała na wymianę. Jestem zadowolona z kwadratowych zakładek bo już zauważyłam, że są bardzo praktyczne w użyciu. Pierwsza zakładka została przez ze mnie przetestowana. Kolory dobierała do haftu sama. Wzór leśnych zwierząt odnajdziecie na Printrest. 



     Zapisałam się do blogowej zabawy na KTM - jesienna wymiana. Moją parą w zabawie była Daria ( Etoile) z bloga KLIK. Dla Dari przygotowałam zakładkę z liskiem, szydełkową kosmetyczkę z ozdobną zawieszką przy suwaku oraz kolczyki w jesiennych barwach. Do paczki dodała jeszcze koraliki, drobiazgi do robienia karteczek, herbatki, kawkę oraz słodkości. 







     W paczce od Dari otrzymałam ozdobnego motylka/ obrazek na ścianę, notesik jesienny oraz śliczną zakładkę :). W paczce były czekoladki, zestaw przeróżnych wstążek i ozdób, słodkości i nawet 3 książki, co dla mnie było dużym zaskoczeniem. Wymiankę uważam za udaną. Dawno nie brałam udziału w takiej zabawie, a ja bardzo lubię przygotowywać prezenty.



     W październiku już będą kończyć kolejną torebkę tulipan wykonaną na szydełku lecz w innej kolorystyce. Podejmę wyzwanie nauczenie się haftu płaskiego i wyzwaniu dostępnym na Instargamie i YT pod nazwą Haftober 2023 - KLIK. W planie jeszcze jest przygotowanie 3 kolejnych kwadratowych zakładek. Pomysłów ma dużo, ale jak to uda się wykonać to już będzie całkiem dobrze. Ostatnio mało mam czasu na moje hobby, wiec skupiam się na małych haftach. Mam wrażenie, że dzień jest krótszy coraz bardziej. Kończę więc post i zabieram się do haftowania. 

Pozdrawiam Was ciepło i życzę od razu udanego tygodnia - Joasia :)

5 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na zakładki:) dużo sie u Ciebie dzieje i będzie dziać, ale to jest właśnie fajne, ze chcesz sie rozwijać:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu cały czas ciągnie mnie do nowych rzeczy, obecnie do haftu płaskiego realistycznego - oby coś z moich planów wyszło- pozdrawia i dziękuje za odwiedziny :)

      Usuń
  2. Świetna wymianka. :)
    Zakładki narożne są bardzo fajne, ale wśród moich znajomych nadal królują zakładki tradycyjne.
    Twoje kwadratowe bardzo mi się podobają. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam robić zakładki i teraz jest czas na zakładki kwadratowe. Dziękuje za odwiedziny i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest to jakaś odmiana - jeśli chodzi o formę zakładek. Myślałam już o tym, żeby wyszyć podobne. Świetnie Ci wyszły. Wymianka wspaniała :-)

    OdpowiedzUsuń