poniedziałek, 31 października 2022

podsumowanie października - dyniowe inspiracje


Witam w kolejnym podsumowaniu,

    W tym miesiącu zainspirowałam się motywem dyni. Powstał kolejny magnesik do kolekcji moich jesiennych magnesów z haftem. W Klubie Twórczych Mam jest dostępny mój tutorial, jak krok po kroku można samodzielnie przygotować taki magnes. Zaprasza na blog KTM o TU. Można też wykonać identyczny magnes, dodałam do pobrania wzór do haftu. Jeśli przygotujecie własne magnesy to napiszcie komentarz pod tym postem. Chętnie zobaczę też wasze magnesy :) 



    Nie mogła też sobie odmówić wykonania lampiony z dyni. Tak wygląda tegoroczny lampion po zmroku. Do środka zawsze wkładam świeczkę na baterię. Bardzo lubię co roku wycinać dynię. Z drugiej dyni powstał pyszna zupa krem. 



    Na blogu KTM cały czas trwa wspólne dzierganie. Można jeszcze dołączyć do tej zabawy. Wystarczy zakończyć projekt do 19 grudnia i pokazać efekty swojego dziergania do tego terminu. Ja mam do zrobienia 4 kwadraty. Dziś zaczęłam trzeci kwadrat. Jestem bardzo ciekawa jak będzie moje poncho ostatecznie wyglądać. Jeśli lubicie robić na drutach, to można przygotować zamiast poncha ocieplacz. Jest to drugi projekt do wykonania. Po więcej informacji zapraszam na blog KTM o TU.


Tak się prezentuje mój pierwszy kwadrat poncha.



    Podsumowując postępy są duże w szydełkowaniu. W hafcie na razie nie ma dużych postępów. Myślę, że najpierw zakończę mój szydełkowy projekt, a potem zabiorę się już za świąteczne małe projekty oraz haft maków. Bardzo chciałabym zakończyć już ten duży haft. Mam dużo pomysłów, ale czasu mało na moje hobby. Jednak cały czas coś powstaje i mam oczy Wam opowiadać, wiec jest dobrze. Ostatnio jesienna aura mnie ciut przygnębia i nie mam już chęci po pracy zająć się czymś twórczym. Mam nadzieję, że to minie i coś w listopadzie fajnego postawnie ;) 

Do zobaczenia w kolejnym miesiącu - pozdrawiam Joasia.

8 komentarzy:

  1. Jakoś w tym roku wszyscy zadyniowani :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak mi się udzieliło i dynie powstały. Dziękuję za odpowiedziny Asiu i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. Coś jednak powstaje więc jest dobrze. Pozdrawiam 😉

      Usuń
  4. Ten magnesik jest świetny. Dynie po zmroku robią wrażenie.Trzymam kciuki za poncho - kwadrat bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Już prawie gotowe poncho. Potem pora dokończyć haft z makami. Pozdrawiam Viola.

      Usuń
  5. Bardzo fajny magnesik:) Powodzenia z poncho:)
    Pozdrawiam serdecznie
    https://czasdlahaftu.blogspot.com kiedyś haftytiny;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poncho już gotowy, pokaże niedługo na blogu. Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam ☺️

    OdpowiedzUsuń