sobota, 16 lipca 2022

kocyk na prezent - lipcowe podsumowanie


     Witam Was w podsumowaniu lipcowym. Na początku miesiąca skupiłam się na dokończenia kocyka dla malutkiej Poli. Kocyk jest wykonany z włóczki z Sultan Deluxe skład 100% bawełny, długość włóczki 1000 m. Jeśli przyjrzycie się brzegom to jest widoczna niebieska włóczka na ostatnim okrążeniu, gdyż dodałam inny kolor niebieskiego. Kocyk ma 140 cm x 140 cm. Dzięki temu, że jest ażurowy, myślę że będzie dobry na lato. Po wykonaniu uprałam kocyki i suszyłam go na płasko, na ręcznikach, gdyż chciałam mieć pewność, że będzie miał kształt kwadratu. Poza prezentem dla dziewczynki, mam też prezent dla szczęśliwej mamy. Będzie to książka oraz jedna z moich zakładek. Bardzo lubię przygotowywać niespodzianki dla bliskich :) 

Tak wyglądał kocyk w połowie gotowy.

Tak się prezentował kocyk już po wypraniu.

Dodałam też metkę dla ozdoby.

     Lato uwielbiam, zwłaszcza dlatego, gdyż mogę poszaleć i upiększyć kwiatami parapet w kuchni. Tak się prezentuje nasz wybieg dla kota, gdzie Rafi uwielbia się wygrzewać na słoneczku. Przy okazji poluje na wszelkie owady, które pojawiają się przy kwiatach. W tym roku mam fioletowe dzwoneczki (nie pamiętam nazwy tych kwiatów) oraz lawendę. Mam plan, aby lawendę przechować na kolejny rok. Dostałam już szczegółowe porady o Pani w kwiaciarni, więc będę próbować ;)


    Na koniec jeszcze pokażę na jakim etapie jest haft moich maków. Idzie to bardzo wolno i nawet nie skończyłam pierwszej strony wzoru. Mam nadzieję, że w sierpniu będę mogła Wam pokazać większe postępy. Jednak widząc już pierwszy kwiat, jest większa chęć do dokończenie tego haftu. 



   Już od jutra zaczynam mój wyczekany urlop i po raz pierwszy nie będzie to wyjazd nad polskie morze. Po powrocie oczywiście napiszę krótką relację z naszego wyjazdu. Plany twórcze na sierpień jest to haftowanie maków ( może nawet do końca) oraz tworzenie i naprawa biżuterii. Mam kilka pomysłu na przerobienie koczyków oraz wykonanie naszyjnika z drobnych koralików. Zapraszam was już teraz na kolejny post na temat biżuterii, podróżach oraz haftowaniu :)

Na koniec życzę Wam pięknej pogodny i udanych urlopowych podróży.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz