środa, 14 października 2020

zakładki ze zwierzakami


Jakoś nie miałam kompletnie weny do pisania, a tu już połowa października. U mnie jednak cały czas coś powstaje nowego. Wpadłam teraz w fazę tworzenia zakładek. Moje dotychczasowe zakładki robiłam ze wzorami kwiatów. Postanowiłam dla odmiany zrobić zakładki ze zwierzętami, z dodaniem imienia. Czerwoną zakładkę zrobiłam z moim kotkiem. Natomiast zakładkę beżową z pieskiem zrobiłam dla mojej siostry. Bardzo się starałam aby kolory były podobne do kolorów naszych zwierzaków. Tak powstały dwie wersje testowe. Bardzo przyjemnie się je tworzy, choć jest to o wiele bardziej wymagające od wzorów z kwiatami. Z efektu końcowego jestem zadowolona :) Siostra widziała zdjęcia i jest również zadowolona ze swojej zakładki.






Od Marzenki, która założyła sklepik z materiałami do haftów ma specjalny rabat dla Was.

RABAT 5% z kodem: M55

 Sklepik nazywa się KANWA I MULINA, znajdziecie go -TU.
Jest spory wybór materiałów oraz pojawiają się powoli wzory do haftu.

U mnie nadal trwa szukanie pracy. Teraz też wzięłam się za szydełkowanie. Robię po raz pierwszy chustę :o . Nie jest to łatwa sprawa, bo pojawiają się u mnie błędy w czytaniu schematu. Trzy razy zaczynałam od nowa. Niedługo jak zakończę 1 część wzoru,  pokażę Wam efekty mojej nauki szydełkowania. Teraz wydaję się, że już jest dobrze i uda się w końcu zakończyć 1 etap.

Tyle się u mnie działo twórczo. 
Pozdrawiam i do następnego spotkania.. :D

8 komentarzy:

  1. Śliczne są obie! Choć moje serce bardziej się skłania ku zakładki z kotkiem, wiadomo, dlaczego.:)Powodzenia w poszukiwaniu pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Promyku, mam nadzieję że w końcu znajdę moją wymarzoną pracę - pozdrawiam.

      Usuń
  2. prześliczne i z pewnością przyniosą mnóstwo radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) swojej zakładki nie oddam nikomu :) pozdrawiam.

      Usuń
  3. Świetne są obie zakładki Joasiu:-)
    Ja też ostatnio z szydełkiem siedzę i bez prucia chyba się nie da;-)
    Pozdrawiam cieplutko i powodzenia z chustą Ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masę cierpliwości trzeba mieć ale już idzie do przodu. Nauczyłam się odnajdować błędy i bez liczenia tych oczek nie da rady szydełkować. Pozdrawiam Karolino.

      Usuń
  4. Świetny pomysł z tymi zakładkami. Są inne niż wszystkie, mnie się podobają bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje Asiu, tak to mój sposób na zakładki :D taki mój - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń