czwartek, 30 stycznia 2020

postępy w krzyżykach :) odsłona 12


MY HEAVEN AND EARTH DESINS


Od dłuższego czasu nie pokazywałam Wam, jak teraz wygląda mój duży haft. Dokończyłam skrzydło wróżki. Już zostało tak niewiele do końca :D. Teraz czekam na dostawę muliny i zabieram się do zakończenia mojego "dzieła życia". Tak właśnie nazywają ten haft moje chłopaki. Wstawiam też dla przypomnienie zdjęcie, jak będzie całość wyglądała. Już się nie mogę doczekać, kiedy ten obraz będzie oprawiony wisiał na ścianie :D





Postanowiłam w tym roku przyłączyć się do zabawy hafciarskiej. Co 2 miesiące powstanie jeden z haftów autorstwa Mari Brovko. Wzory są piękne. Jak tylko przyjdą materiały to zabieram się za liska w pierwszej kolejności :D Nadal jeszcze nie zdecydowałam jak wykorzystam te hafty. Czy zrobić z nimi woreczki ozdobne , może podusie małe, fajną torbę? 


Tyle u mnie nowych krzyżyków powstało.
Pozdrawiam i z góry dziękuje za każdy Wasz komentarz.

10 komentarzy:

  1. Podziwiam samozaparcia. U mnie leżą dwa zaczęte kolosy i jakoś motywacji mi chyba zabrakło :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja strasznie się wlekę z tym haftem robię go z przerwami ponad dwa lata :o Teraz zakończę takie noworoczne postanowienie ;) Trzymam kciuki aby tobie też się udało - Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz to już z górki:-) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje - mam nadzieje że się wyrobię do końca miesiąca :D Pozdrawiam Karolinko.

      Usuń
  4. niewiarygodne, że jest to haft! wygląda jak obraz malowany akwarelami :) pięknie! Ogromnie cieszymy się, że bierzesz udział w naszym SALu i z niecierpliwością czekamy na liska. buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje, bardzo się cieszę że haft się podoba.
    Już się nie mogę doczekać kolejnych wzorów. Mari tworzy bajkowe wzory :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo już Ci nie zostało :-) Dajesz, bo efekt końcowy będzie mega i już nie mogę się doczekać ostatecznej prezentacji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu trzymaj kciuki aby w tym miesiącu już był koniec :D A potem tylko mój facet zrobi ramkę :D Pozdrawiam Asiu. <3

      Usuń