wtorek, 1 października 2019

zakładki i kilka nowości biżu :)


Kiedy jest tak trochę szaro buro na dworze, to bardzo miło mi otulić się w kocykiem, wypić kawę w dużym kubku i haftować jakiś uroczy wzorek. Taki miałam ostatnio leniwy dzień. Tego dnia wróciłam kolejny raz do wzoru gałązek lawendy. Wzór prosty, delikatny i szybki w wykonaniu. Zakładkę inaczej niż ostatnio wykończyłam. Postawiłam na fioletowy arkusz pianki jako podstawę. Polubiłam takie wykończenie małych haftów. Ta wyglądała pierwsza zakładka. 


Niewątpliwe pracę wykonałam igłą i nitkami, wiec zgłaszam moją zakładkę na wyzwanie SZUFLADY o TU. 


Jak już w temacie u mnie zakładki, to postanowiłam udoskonalić inną zakładkę i dodałam do niej ozdobny frędzelek. U mnie nadal jak widać jesienne aranżacje. Był ostatnio borowik, a teraz są  liście. Jesienne prawe dają dużo inspiracji do tworzenia :)



Na koniec zdjęcia nowych tworów biżuteryjnych.

Kolczyki z pięknych popękanych agatów :)


Bransoletka z korala, onyksu i marmuru.


Pozdrawiam i życzę Wam udanego tygodnia :D

8 komentarzy:

  1. zakładki prześliczne - z nim jesień będzie piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię zakładki taki gadżet czytelniczy, małe a cieszy 😁 pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ta z liściami taka klimatyczna na jesień :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wzór od Igiełki, po przeróbce zakładka jeszcze bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam lawendowe motywy, Twoja zakładka bardzo mi sie podoba..(obie!)☺️

    OdpowiedzUsuń
  5. To mnie bardzo cieszy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń