poniedziałek, 29 lipca 2019

kolejne zawieszki na choinkę :)


Udało mi się w tym miesiącu nadgonić i zrobiłam dwie zawieszki na choinkę na wyzwania całoroczne ( wyzwanie Uli o TU i wyzwanie Kasia o TU). Powstała zawieszka w dowolnej formie ( świąteczny ptaszek) i świąteczna skarpetka z kotkiem. Ptaszka haftowałam na sztywnej kanwie, potem wkleiłam to na sztywną piankę. Kotka haftowałam na kawie plastikowej i tył też podkleiłam pianką. Jestem całkiem zadowolona, iż udało mi się wyrobić na czas. Lubię haftować takie małe wzorki, jest to bardzo przyjemne. Teraz już chwila oddechu była i pora wracać do dużego haftu i zabrać się za kolejną kartkę wzoru. Choć mnie trochę ciągnie ostatnio również do koralików. Nie wykluczam, więc iż powstanie coś niebawem z biżuterii. Kończę na dziś i idę zobaczyć jakie zawieszki inne dziewczyny przygotowały.

Pozdrawiam i do następnego razu :)









19 komentarzy:

  1. Śliczne zawieszki powstały :) dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ulu, mam nadzieję że wytrwam do końca wyzwania.😁

      Usuń
    2. coraz bliżej do końca ;)

      Usuń
    3. Mam nadzieję że już przyśpieszę z zawieszkami i zrobię trochę też dla bliskich i na swoją choinkę - pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ale ładne, zazdroszczę talentu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Patrycjo i przesyłam pozdrowienia.😀

      Usuń
  3. Śliczne, powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zawieszki :-) ta z kotkiem jest przesłodka :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W gronie zawieszek nie mogło zabraknąć kotka🐈 pozdrawiam 😘

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję to miłe że się podoba i sama też jestem zadowolona pozdrawiam 😘

      Usuń
  7. lato chyli się ku końcowi, czas pomyśleć o świątecznych ozdobach...śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) takie wyzwanie w tym roku, ale bardzo miło się haftuje takie zawieszki :) pozdrawiam

      Usuń