czwartek, 20 czerwca 2019

zaległa zawieszka z reniferem



Choć bardzo chciałam się wyrobić z kolejną zawieszką to jednak się nie udało. Dlatego teraz mam nadzieję nadgonić. Tematem proponowanym przez Ulę była forma serca. Znalazłam wzór renifera na tle gwiazd. Jednak chciałam, aby w tle były białe śnieżynki, a nie kolorowe gwiazdki, więc dodałam takie z innego wzoru. Powstała zawieszka powiedziałbym w stylu rustykalnym. Jeśli chodzi o wykonanie to lniany materiał ze wzorem wkleiłam na kanwę usztywnianej. Po wyschnięciu zawieszka była już sztywna. Zawieszkę zgłaszam na wyzwanie Uli o TU i wyzwanie Choinka 2019 o TU.



Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)


17 komentarzy:

  1. Śliczna jest :) bardzo mi się podoba :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu - bardzo fajna motywacja do działania - też pozdrawiam i mam nadzieję, że też się uda zrobić mi w tym miesiącu skarpetę ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) bardzo chciałam coś ładnego stworzyć z reniferem i chyba się udało ;) pozdrawiam.

      Usuń
  3. Sympatyczna, świąteczna klasyka w motywie... Stworzyłaś miłą dla oka zawieszkę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, cieszy mnie że tak jest miło zawieszka odbierana :) pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowa zawieszka, na pewno będzie uroczą ,świąteczną ozdobą :)
    Pozdrawiam słonecznie:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że się podoba takie małe drobiazgi uwielbiam 😁.

      Usuń
  6. Śliczna zawieszka:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję u ciebie też widzę śliczne zawieszki - pozdrawiam ��

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuje a teraz idę zobaczyć co u ciebie powstało z haftów, pozdrawiam 😘

      Usuń
  8. Super zawieszka☺A haft jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń