środa, 17 kwietnia 2019

postępy w hafcie i szydełkowaniu



W końcu udało mi się zakończyć metryczkę - hura :D. Jak widać zostało dużo miejsca pod napisami, więc zaproponowałam, aby dodać zdjęcie małej Zosi. Dobór ramki i oprawą zajmie się moje siostra. Razem szykujemy niespodziankę dla mamy Zosi, naszej siostry ciotecznej, która o niespodziance nic, a nic nie wie. Tak wygląda metryczka i jestem z efektu końcowego bardzo zadowolona. Dobrałam do haftu beżową kanwę Rustico, więc konieczne było wypełnienie białą muliną twarz dziecka. Haftowałam 3 nitkami muliny DCM, kolory dobierałam sama z moich zapasów. Dla zainteresowanych podpowiem iż wzór łatwo namierzyć w necie ;) Szukajcie metryczki ze smoczkiem.

Miałam przerwę od szydełka, ale pora zabrać się do roboty. Oto pierwsza z czterech podkładek pod talerze jako niespodzianka dla mojej siostry. Wiem, że są niedociągnięcia, ale ogólnie jest dla mnie ok i na pewno spełnia serwetka swoje zadanie. Chwilę odpocznę od szydełka i zabieram się za kolejne podkładki :) Jestem zmotywowana, iż coś mi wychodzi i zaczynam się zastanawiać, czy uda mi się zrobić na szydełku torebkę na lato? Cały proces twórczy znalazłam na filmiku na youtube. Podpatrywanie jak ktoś tworzy bardzo pomaga w tworzeniu dla tych co dopiero się uczą szydełkowania. Dla ciekawych o czym mówię - wpiszcie "torebka z gwiazdką" i znajdźcie filmik z instrukcją krok po kroku.

Teraz mam kilka dni na przygotowania potraw i dekoracji na Wielkanoc. 
O tym opowiem Wam już w kolejnym, świątecznym poście.




Tyle u mnie nowych tworów powstało.
Pozdrawiam i do zobaczenia kolejnym razem :D

5 komentarzy:

  1. Co raz lepiej Ci wychodzi to machanie szydełkiem 🙂 A i metryczka bardzo ładna. Ciekawa jestem jak będzie wyglądać oprawiona 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu 😘 nawet mi się podoba te szydełkowanie i może jednak zrobię tą torebke na lato. Pozdrawiam ☺️

      Usuń
  2. Siostra będzie miała bardzo ładny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Kasiu, mam nadzieję że będzie miło zaskoczona 😉pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna metryczka :):):)

    OdpowiedzUsuń