wtorek, 15 stycznia 2019

kolczyki na wyzwanie


Wyzwanie DIY bardzo mi się spodobało. Postanowiłam coś stworzyć nowego z perełek szklanych. Oplecione szklane kryształki były kanciaste, po napięciu oplecionych drucików powstał kształt kwadratu. Takie trochę udziwnione kolczyki zgłaszam na wyzwanie symfonia bieli. Nie jest to może duża biżuteria, lecz forma jak najbardziej mojego pomysłu i myślę że raczej nietypowa nawet dla biżuterii wire wrap :) Kolczyki zgłaszam na wyzwanie DIY o TU oraz przy okazji też na wyzwanie SZUFLADY o TU.





Wczorajszy wieczór poświęciłam biżuterii. Zabrałam się za przerobienie starego naszyjnika. Dodałam dużo kamieni takich jak agat, jaspis, marmur, kwarc, dużo koralików Fire Polish. oraz kaszmirowe perełki. Naszyjnik był zbyt krótki, więc dodałam przedłużki z potrójnych łańcuszków. Testowałam, jest to wygodne rozwiązanie i nic szyi nie obciera. Zapięcie naszyjnika jest na magnes, do lekkiego naszyjnika świetnie się nadaje. Kusi mnie troszkę czy ten naszyjnik nie zostawię dla siebie. Jednak w tym kolorze mam już dwa inne naszyjniki, więc ten jak na razie jest do oddania :)




Ostatnio na chwilkę przerwałam duży haft. Powstał naszyjnik na rozdawajkę i trochę jak widać biżuterii. Wolną chwilę poświęca również na robienie zdjęć na nowym moim ulubionym jak widzicie tle. Trochę już odpoczęły rączki od haftu, a więc teraz pora nadgonić. Cały czas trwa na moje Candy. Jeśli ma cię ochotę można brać udział w obu losowaniach, zapraszam Was do zabawy :)

Tyle u mnie się dzieje, tym razem biżuteryjnie.
Do zobaczenia wkrótce na blogu :)

14 komentarzy:

  1. Kolczyki i naszyjnik są piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje Spalona Artystko :D.
    Czasem wolę dodać mniej kolorów lub koralików, takie proste formy u mnie też powstają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje Moniko chciałam aby kolczyki były lekkie i delikatne. Naszyjnik również jest nie w prostej formie - przesyłam pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę że mój mały eksperyment się podoba. Dziękuje za odwiedziny Claudio :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i bardzo oryginalne. Świetny jest ten oplatany drucik, bardzo oryginalna praca. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY, życzę powodzenia - pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękno zaklęte w klasyce. Bardzo mi się podobają Twoje kolczyki.
    Serdecznie dziękuję za udział w #39 - WYZWANIU sponsorowanym: "SYMFONIA BIELI - BIŻUTERIA" członek DT DIY Teresa

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe kolczyki :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Majaleno, Tereso, Ulu, dziękuje za komentarze i przesyłam pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art z DT :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje Inko za odwiedziny, przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje Margotko- :) cały czas szuka właściciela ;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń