poniedziałek, 1 października 2018

ostatnio powstało


Ostatnio powstało u mnie trochę biżuterii z kamieni chryzokoli. Powstały długie kolczyki z turkusowymi chwostami. Bardzo mi się podoba w tych kolczykach połączenie koloru złota, zieleni i turkusu. Wykonałam też z tych kamieni bransoletkę z zawieszkami oraz kolczyki. Tym razem z dodatkiem elementów w kolorze srebrnym. 



Zatęskniłam też do koralików i powstał kolejny breloczek. Tym razem cały w złotym kolorze. Dodałam złotą zawieszkę konika morskiego, koralik brokatowy oraz zawieszkę z napisem fasion. Świetny brelok np. do beżowej lub białej torebki ;)



Zamówiłam też trochę kwiatków na próbę i wykonałam z nimi kolczyki na złotym łańcuszku. Powstały więc długie kolczyki tym razem z różowymi kwiatkami. W planach mam tęż wykonanie nieco krótszych kolczyków, które będzie można z powodzeniem nosić na co dzień.




Na koniec chcę Wam pokazać jakie piękne cuda dostałam w wymiance od blogowej koleżanki. Asia przygotowała śliczny koszyczek, podkładkę pod kubek oraz koralikowy naszyjnik. Do naszyjnika będą chciała zrobić różne wersje wymiennych zawieszek. Dostałam też przydasie (koraliki, błyszczyk, świeczkę, materiały do haftu, koraliki). Za wymiankę ślicznie dziękuje :). Szydełko to jednak nie moja bajka. Za to ja też mogłam obdarować Asię prezentami. Przygotowałam naszyjnik z makiem, breloczkiem z rozgwiazdą oraz kolorowe zawieszki rozgwiazdy, które Asia wykorzysta do zrobienia zakładki.



Kończę na dziś. Do zobaczenia następnym razem ;D

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne prace i fajna wymianka... może jednak czas zacząć prace nad szydełkiem ?
    pozdrawiam Joasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje Joasiu :) Na razie nie podejmę wyzwania z szydełkiem, ale może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace. Kolczyki z chwostami rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuje Nati, wiem że niektórzy nie lubią oprawy złotej,ale mi takie połączenie w tych kolczykach pasuje :) - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja biżuteria jest fantastyczna! Te pierwsze kolczyki są obłędne.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Promyku dziękuje za tak miłe słowa, dodaje mi to motywacji - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń